Godło Jakości Obsługi 2010 dla Lotos Paliwa

Udostępnij artykuł

– To wynik, z którego możemy być dumni – podkreśla Magdalena Jurdziak, szef Biura Marketingu Lotos Paliwa. – Klienci, którzy zdecydowali się na uczestnictwo w badaniu chwalą wygląd miejsca obsługi panujący na naszych stacjach, a także dostępność niezbędnych akcesoriów do tankowania paliwa oraz odpowiednio wyeksponowany towar – dodaje.

Godło Jakości Obsługi to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień dla firm. W tym roku statuetkę otrzymali szefowie najlepszych banków, sieci handlowych i paliwowych, firm ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych, aptek, biur podróży i restauracji. Tegoroczna – już III edycja – trwającego od 2008 roku badania, jest oparta na opiniach społeczności 2 mln konsumentów. Badanie objęło 837 miejscowości ze wszystkich 16 województw w Polsce.

Laureaci wyróżnienia to firmy prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi. Patronat medialny nad badaniem od początku inicjatywy prowadzi dziennik "Rzeczpospolita".

Warto przypomnieć, że według danych pochodzących z portalu wynika, iż co czwarty klient narzeka na jakość obsługi. Ponadto jakość obsługi nieznacznie się z roku na rok polepsza, choć jest jeszcze dużo do poprawienia. W 75 proc. opinii zgłaszanych przez portal wynika, że co czwarty klient narzekał na jakość obsługi firm oraz instytucji.

Opublikowano: 04.10.2010
Aktualizacja: 04.10.2010