Grupa Unimot została sponsorem generalnym Rajdu Barbórka. To kolejny ważny dla Automobilklubu Polski partner z branży bezpośrednio powiązanej z rynkiem motoryzacyjnym. Pod szwajcarską marką Avia tylko w Polsce działa już rozwijana przez Grupę Unimot sieć około 130 stacji paliw. W całej Europie stacji pod tą marką jest ponad 3 tysiące.
Grupa Unimot jest multienergetyczną grupą kapitałową i liderem wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce. Od 2016 roku spółka należy do stowarzyszenia Avia International, dzięki czemu jako pierwsza uzyskała prawo do budowania i rozwoju sieci stacji paliw Avia w Polsce i w Ukrainie. Unimot ma ponad 30 lat doświadczenia na rynku paliwowym, specjalizuje się w hurtowej sprzedaży oleju napędowego, a także dystrybucji pozostałych paliw płynnych, zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami.
Bardzo się cieszę, że jako Grupa Unimot i rozwijana przez nas sieć stacji paliw pod szwajcarską marką Avia jesteśmy sponsorem generalnym tak prestiżowego przedsięwzięcia sportowego, jakim jest Rajd Barbórka. To wydarzenie z ponad 60-letnią historią, które co roku przyciąga tłumy widzów – nie tylko zadeklarowanych fanów sportów motorowych z całej Polski, ale także warszawiaków, którzy chcą spędzić czas w atmosferze sportowej rywalizacji. Jako firma, która od momentu powstania ponad 30 lat temu związana jest z branżą motoryzacyjną, a od lat jest największą niezależną grupą paliwowo-energetyczną w Polsce, doskonale pasujemy do profilu tego święta polskich rajdów samochodowych i jesteśmy przekonani, że to współpraca, która przyniesie korzyści obydwu stronom – mówi Adam Sikorski, prezes zarządu Unimot.
Unimot zajmuje trzecie miejsce na rynku magazynowania paliw i drugie na rynku sprzedaży asfaltu w Polsce. Firma rozwija także segment fotowoltaiki, m.in. pod marką Avia Solar, oraz inwestuje w kolejne sektory OZE. Spółka notowana jest na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
To ogromny zaszczyt powitać w szeregach partnerów i przyjaciół Rajdu Barbórka tak doświadczoną markę, jaką bez wątpienia jest Grupa Unimot i rozwijana przez nią sieć stacji paliw Avia. Cieszymy się, że sponsorem generalnym imprezy tak znanej i tak nierozłącznie związanej z historią stolicy zostaje polska firma, która jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się rodzimych grup kapitałowych. Jestem pewien, że wzajemna wymiana naszej wiedzy i doświadczeń będzie inspiracją do dalszej pracy i rozwoju dla obu stron – komentuje Romuald Chałas, prezes Automobilklubu Polski.
źródło: Unimot
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.