Intermarché jest w ostatnich miesiącach najaktywniejszą z pośród sieci handlowych rozwijających własną sieć stacji. W pierwszym półroczu oddała do użytku 5 nowych placówek. Każda z nowo otartych stacji posiada w ofercie benzynę Pb-95 oraz Pb-98, olej napędowy, a także gaz LPG. Ponadto klienci mogą korzystać z dodatkowych usług, m.in.: kompresora do pompowania kół oraz odkurzacza. Mocną stroną stacji Intermarché jest niska cena i wysoka jakość oferowanych produktów. Paliwa dostarczane są przez firmę J&S Energy S.A., a ich jakość na bieżąco kontrolowana przez niezależne laboratorium, ponieważ stacje włączone są do monitoringu jakości paliw BAQ.
Dodatkowo przy stacjach benzynowych w Zawierciu oraz Sulęcinie funkcjonują czynny całą dobę sklepiki o powierzchni 120 m2 oraz 54 m2. W sumie Grupa Muszkieterów ma już 10 stacji tego typu w Polsce. W jej ofercie, poza podstawowymi artykułami, znaleźć można produkty marek własnych – mówi Aleksander Hołoga specjalista ds. stacji paliw Dyrekcji Handlowej Intermarché.
W Sulęcinie znajduje się także pierwszy w Polsce pylon cenowy z telebimem. Jest to najnowsze narzędzie komunikacji z klientami. Chcemy podtrzymać wizerunek lidera rozwiązań technicznych wdrażanych przy naszych stacjach. Jest to kolejna propozycja, po nowoczesnych dystrybutorach z głosowym systemem ułatwiającym tankowanie – wyjaśnia Aleksander Hołoga.
Stacje paliw budowane przy sklepach Intermarché to stały element strategii Grupy Muszkieterów, który zakłada uzupełnienie oferty jej sklepów. W ten sposób sieć oferuje swoim klientom kompleksowość usług. Docelowo stacje benzynowe funkcjonować będą przy każdym supermarkecie Intermarché, jeśli tylko ich uruchomienie będzie tam możliwe.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 147 supermarketów Intermarché oraz 70 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.