iReward24 odpowiada za dostarczenie oprogramowania, stworzenie koncepcji i mechaniki programu, obsługę biznesową oraz przygotowanie identyfikacji wizualnej. Do zarządzania programem na stacjach benzynowych wykorzystany zostanie autorski system lojalnościowy iReward24 Loyalty Platform.
Oprogramowanie zostanie dostarczone w modelu SaaS, dzięki czemu zmniejszeniu ulegnie czas i koszty wdrożenia.
System iReward24 Loyalty Platform umożliwi obsługę programu lojalnościowego skierowanego do indywidualnych i biznesowych klientów końcowych.
Mechanika programu będzie oparta o kolekcjonowanie punktów, a następnie wymianę ich na nagrody zgromadzone w ramach katalogu nagród.
Zalety systemu iReward24 Loyalty Platform to:
•Rozbudowany moduł komunikacji wykorzystujący wiele kanałów, który umożliwia ciągłą, bezpośrednią komunikację marketingową z uczestnikami programu
•Możliwość gromadzenia i przetwarzania danych o klientach i dokonywanych przez nich transakcji, co pozwala na analizę informacji o odbiorcach, poznanie ich zachowań i preferencji
•Nieograniczone możliwości kreowania promocji lojalnościowych i szablonów komunikacji z klientami
•Rozbudowany moduł raportujący pozwalający weryfikować skuteczność funkcjonowania programu na każdym poziomie, w odniesieniu do wielu czynników tj. punktów naliczanych w programie, stanów magazynowych nagród czy skuteczności akcji komunikacyjnych
•Dostęp do programu lojalnościowego z poziomu przeglądarki www
•Możliwość zintegrowania z każdym systemem wspomagającym sprzedaż oraz serwisem internetowym
•Szybkie uruchomienie i niższe koszty wdrożenia dzięki wykorzystaniu modelu SaaS.
Wykorzystanie modelu SaaS, a także kompleksowa oferta łącząca udostępnienie środowiska sprzętowego oraz oprogramowania w sposób istotny wpływa na ograniczenie kosztów i zwiększenie efektywności działań.
Rozwiązanie iReward24 Loyalty Platform zawiera szereg funkcjonalności, które zapewniają pełną obsługę wszelkich procesów i mechanizmów, potrzebnych do przeprowadzenia skutecznego programu lojalnościowego. Obejmują one:
•Zarządzanie kontami klientów
•Segmentacja klientów (m.in. demograficzna, life style, behawioralna, RFM)
•Spersonalizowana komunikacja z klientami
•Rozwinięte metody promocji (elastyczne regułu punktowe umożliwiające stworzenie dowolnej promocji),
•Elastyczne naliczanie punktów
•Redempcja – wymiana punktów na nagrody rzeczowe, kupony rabatowe, usługi
•Portal internetowy dla uczestników programu
•Aplikacja internetowa dla partnerów
•Zarządzanie logistyką nagród
•Zarządzanie programem w konkretnych lokalizacjach
•Zarządzanie logistyką nagród
•Administracja systemem
•Funkcjonalności CRM