Klienci stacji atrakcyjni marketingowo

Udostępnij artykuł

Osoby, które zarówno korzystają ze stacji benzynowych jak i usług lokali gastronomicznych to aż 22,5 proc. całej populacji Polski. 49,3 proc. tych osób zajmuje stanowiska kierownicze lub są pracownikami umysłowymi, 40 proc. to kobiety, 61 proc. znajduje się w przedziale wiekowym od 15 – 39 lat. 25,9 proc. takich osób zarabia ponad 1800 zł netto.
Osoby korzystające zarówno ze stacji paliw jak i usług gastronomicznych wykazują większą różnorodność konsumowanych kategorii produktowych oraz mają bardziej urozmaiconą dietę w porównaniu z resztą populacji. Osoby takie częściej jadają ryby, sery, jogurty, ryż i musli.
Jednocześnie osoby takie deklarują, że częściej kupują produkty gotowe do spożycia, takie jak dania instant, gotowe potrawy w słoikach, mrożonki i konserwy. Grupa ta rzadziej przygotowuje przetwory w domu.
Mateusz Jaworowski, Research Unit Manager, Millward Brown SMG/KRC był prelegentem konferencji PetroTrend 2009 organizowanej przez Brog Media Biznesu. Podczas konferencji Jaworowski przedstawił prezentację pt. „Premium czy economy”? Profil i preferencje klientów stacji paliw”.
 

11. Forum Paliwowe PetroTrend odbędzie się 1 października 2010 w Hotelu Hilton w Warszawie

Forum PetroTrend to wiodące wydarzenie na rynku polskim, podczas którego omawiane są najważniejsze problemy i aktualne perspektywy rozwoju sektora paliwowego.
11. edycji i ponad 950 uczestników dotychczasowych konferencji potwierdza, iż wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz branży paliwowej. Zaproszeni prelegenci to liderzy w swoich dziedzinach, których głos wielokrotnie kształtował rynek paliwowy. W gronie uczestników konferencji gościmy kluczowych przedstawicieli kadry zarządzającej i menadżerów odpowiedzialnych za inwestycje i rozwój w sieciach stacji paliw, osoby prowadzące prywatne, niezależne sieci stacji benzynowych, przedstawiciele firm świadczących usługi i dostarczających produkty dla stacji paliw.