Komunikacja oferty w nowej rzeczywistości – LIVE z Maciejem Tesławskim

Już w poniedziałek o godz. 16.45 na naszym Facebookowym profilu Stacja Benzynowa & Convenience Store odbędzie się zapowiadany LIVE z udziałem Macieja Tesławskiego, właściciela Marketing Communication Academy. Gospodarzem spotkania będzie Edwin Kaniuk, redaktor naczelny czasopisma Stacja Benzynowa & Convenience Store oraz portalu Petrolnet.pl. Zapraszamy serdecznie do aktywnego udziału i zadawania pytań przed oraz w trakcie naszej transmisji.

Miło nam poinformować, iż już w najbliższy poniedziałek, 8 czerwca odbędzie się już czwarta rozmowa „na żywo” w ramach cyklu realizowanego za pośrednictwem profilu na Facebooku czasopisma Stacja Benzynowa & Convenience Store. Do rozmów zapraszamy wybitnych przedstawicieli sektora stacji paliw, ekspertów od prowadzenia sklepów, konceptów kawowo-gastronomicznych oraz dostawców. W dyskusji na bieżąco będzie można zadawać pytania umieszczając je bezpośrednio pod postem z publikacją “na żywo”.

W najbliższej dyskusji nasz gość odpowie m.in. na pytania:

– strategia marki – czy teraz potrzebna bardziej niż kiedykolwiek?
– co i jak komunikować w nowej rzeczywistości?
– czy potrzebujemy nowych narzędzi do skutecznej komunikacji?
– jak marki mogą wyjść z pandemii obronną ręką?

Podczas spotkania on-line widzowie i słuchacze będą mogli zadawać w komentarzach pytania, na które wraz z naszym gościem postaramy się możliwie wyczerpująco odpowiedzieć. Zachęcamy również do nadsyłania pytań i propozycji wątków dyskusji wcześniej na adres biuro@brogb2b.pl w temacie “Pytanie do Live’a z Maciejem Tesławskim”.

Maciej Tesławski w swojej karierze zawodowej współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact, gdzie piastował funkcję wiceprezesa zarządu ds. marketingu. Współtworzył pierwszą wersję Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współpracował m.in. z Reader’s Digest oraz US West (Panorama Firm), dla której prowadził dystrybucję „yellow pages” na terenie całego kraju. Współpracowałem również z największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, gdzie pełnił funkcję prezesa McCann Relationship Marketing, w agencji J. Walter Thompson zarządzał Client Service i Strategią, a także w Grey Worldwide od podstaw stworzył dział strategii.

Jego osobistym sukcesem jest to, że pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych. Pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadził m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadził w życie program „Piska puszcza korzenie” dla Orlenu, który wzorowany był na podobnym programie „Karkonosze, pomóż proszę” dla JT International Tobacco. Pierwotny program pozwolił na zasadzenie 60 ha lasu w Karkonoszach, nie dając nic w zamian konsumentom poza certyfikatem udziału. Wprowadził na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.