Lavazza wspiera wolontariuszy Finału WOŚP i organizuje konkurs dla konsumentów

Udostępnij artykuł

Lavazza, znana włoska firma kawowa i partner Finału WOŚP po raz piąty, realizuje szereg działań związanych ze zbliżającym się 33. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która tym razem gra dla onkologii i hematologii dziecięcej. Działania pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca” obejmują m. in. zapewnienie kawy w studio i strefie partnerów na błoniach PGE Narodowego, wsparcie dla wolontariuszy oraz konkurs dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami z uniwersum Lavazza.

lavazza wosp petrolnet

Wspieranie lokalnych społeczności leży w DNA marki Lavazza, dlatego bycie częścią tej niezwykłej inicjatywy to dla nas szczególny powód do dumy. Z wielką radością, po raz kolejny, jesteśmy sponsorem Finału WOŚP. Grając wspólnie 26 stycznia przyczynimy się do wsparcia tegorocznego celu, jakim jest zbiórka funduszy na onkologię i hematologię dziecięcą. Wspieramy Finał WOŚP już po raz piąty i z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo. Zapraszamy do wspólnego grania na rzecz Orkiestry! –mówi Karen Laesch, Dyrektor Marketingu regionu DACH&Polska w Grupie Lavazza.

Właśnie takiej włoskiej energii potrzebujemy. Cieszymy się, że Lavazza po raz kolejny wspiera Finał WOŚP. Grajcie razem z nami, oj będzie się działo! – komentuje Jurek Owsiak.

Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby zapoznać się z BEZPŁATNYM pełnym wydaniem <<

SB CS okladka

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 26 stycznia 2025 roku w Warszawie na błoniach PGE Narodowego. Motywem przewodnim tegorocznego Finału jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci.

NEWSLETTER PETROLNET ZAPISZ SIE

Aby wesprzeć te cele, Lavazza zaplanowała liczne aktywności:

  • Kawiarnia Lavazza w strefie VIP w studiu telewizyjnym Finału WOŚP, w której goście i uczestnicy będą mogli napić się włoskiej kawy, ale też spróbować oficjalnej kawy finałowej
    – „Maliny w czekoladzie”
    , wybranej osobiście przez Lidię Niedźwiecką-Owsiak i Jerzego Owsiaka. Dodatkowo w części wspólnej studia znajdzie się mobilna kawiarenka, a na zewnątrz w strefie partnerskiej będzie dostępna POP UP Café – specjalna plenerowa kawiarnia Lavazza, w której każdy uczestnik będzie mógł napić się kawy, zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia i otrzymać kawowe gadżety
  • Bezpłatna kawa dla wolontariuszy w lokalach gastronomicznych –w dniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wybrane lokale* gastronomiczne sieci partnerskiej Lavazza dołączą do akcji wsparcia wolontariuszy! W ramach tej inicjatywy każdy wolontariusz po okazaniu identyfikatora będzie mógł tego dnia rozgrzać się dowolną kawą Lavazza
  • konkurs dla konsumentów, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody, takie jak ekspresy do kawy SMEG,  kubki Lavazza oraz zapas kawy Lavazza QUALITÀ ROSSA . Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny wariant kawy Lavazza w sklepie stacjonarnym lub internetowym, zarejestrować paragon na stronie https://lavazzawosp.pl/ i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs trwa do 14 lutego.
  • Ciekawe aukcje na rzecz 33. Finału WOŚP m.in.: filiżanki Lavazza specjalnie zaprojektowane przez Jurka Owsiaka czy ekskluzywny voucher do uhonorowanej gwiazdką Michelin restauracji Nuta
    w Warszawie prowadzonej przez ambasadora marki Lavazza w Polsce – Chefa Andrea Camastrę.

*lista lokali dostępna na stronie https://lavazzawosp.pl/

źródło: Lavazza

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.