Letnia loteria MOL Move wystartowała!

Udostępnij artykuł

Użytkownicy aplikacji MOL Move mogą się już zgłaszać do udziału w nowej loterii organizowanej przez MOL Polska. Czekają na nich atrakcyjne nagrody – karty podarunkowe i paliwowe do wykorzystania na stacjach MOL i Lotos, jak również ponad dwa miliony kuponów rabatowych, rozdawanych w aplikacji podczas trwania loterii.

stacja mol polska

Niedawno z sukcesem zakończyliśmy zimową loterię MOL Move, która wyraźnie pokazała, jak atrakcyjnym narzędziem budowania marki i zwiększania sprzedaży są tego typu akcje. Dziś stoimy u progu lata. Polacy wkrótce ruszą w wakacyjne podróże. Dlatego od dziś aż do połowy sierpnia użytkownicy MOL Move zyskają wyjątkowe korzyści natychmiast po zakupach na naszej stacji, a także mieć szansę na wygranie co godzinę atrakcyjnych nagród. Jestem pewien, że dzięki temu polscy kierowcy ponownie przekonają się, że wizyta na stacjach paliw MOL zawsze przynosi im korzyści, czy to w postaci wysokiej jakości paliw MOL EVO, czy to w postaci pysznej kawy Fresh Corner i pozostałej oferty gastronomicznej, czy to poprzez atrakcyjne nagrody w naszej loterii. Dla nas loteria to również szanse: na dotarcie do kolejnych klientów, wzmocnienie rozpoznawalności i atrakcyjności marki MOL, a tym samym na pewniejsze dążenie do osiągnięcia naszych celów biznesowych – podkreśla Richard Austen, Prezes Zarządu MOL Polska.

Na uczestników letniej loterii po dowolnym zakupie objętym zasadami akcji (informacje o tym, jakich produktów i usług nie obejmuje loteria, klienci znajdą w regulaminie loterii) czekał będzie kupon rabatowy, dostępny w aplikacji MOL Move. Wystarczy więc zatankować paliwo albo kupić kawę, hot-doga czy dowolny inny produkt dopuszczany przez zasady loterii, aby już stać się zwycięzcą.

Dodatkowo, każda zgodna z regulaminem transakcja daje uczestnikowi szansę na wzięcie udziału w losowaniach kart podarunkowych MOL w wysokości 300 zł każda. Każdego dnia odbędzie się 12 takich losowań, między 8:00 a 20:00 – co oznacza, że co godzinę do wygrania będzie równowartość jednego średniego tankowania auta do pełna. Łącznie rozdanych zostanie aż 840 kart. Na tym jednak nie koniec – na zakończenie loterii, 14 sierpnia 2024 r. wśród wszystkich uczestników rozlosowane zostanie 15 kart paliwowych. Każda karta wydana szczęśliwemu zwycięzcy będzie warta 10 tys. zł, co stanowi równowartość średnich rocznych wydatków na tankowanie samochodu.

Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby zapoznać się z BEZPŁATNYM pełnym wydaniem <<

SB CS okladka

Zgłoszenie do udziału w letniej loterii odbywa się bezpośrednio przez aplikację MOL Move – wystarczy kilka kliknięć. Uczestnicy mogą zdobywać kupony i szanse na udział w losowaniach dziennych oraz głównych nagród dzięki zakupom dokonywanym od 4 czerwca do 12 sierpnia.

O aplikacji MOL Move

MOL Move to pierwszy na polskim rynku paliwowym program lojalnościowy, który zaproponował swoim uczestnikom inną formułę nagradzania lojalnych zakupów niż dominujący model earn & burn. Zamiast zbierania punktów i wymieniania ich na produkty z ogólnego katalogu, użytkownicy aplikacji korzystają z rabatów przy okazji każdej wizyty na stacjach należących do sieci MOL Polska. Konkretne rabaty zależą od poziomów korzyści, które klienci osiągają właśnie poprzez gromadzenie punktów w aplikacji. Pierwszy poziom korzyści, czyli „Green”, osiąga się zaraz po rejestracji, co upoważnia do stałej zniżki w wysokości 5 groszy za każdy litr paliw premium EVO Plus oraz 10% rabatu na kosmetyki samochodowe. Po osiągnięciu kolejnych poziomów, Silver i Gold, stałe zniżki na paliwa zwiększają się do 5 groszy za litr paliw EVO, i nawet do 15 groszy za litr paliw premium EVO Plus oraz 15% rabatu za myjnię, kawę, hot doga i inne produkty gastronomiczne, jak również kosmetyki samochodowe. Do największych korzyści upoważnia pełen niespodzianek poziom VIP.

MOL Move została uruchomiona w lipcu zeszłego roku i w ciągu pierwszych 6 miesięcy funkcjonowania przyciągnęła ponad milion użytkowników. To rekordowy wynik spośród wszystkich krajów, w których Grupa MOL wprowadziła tę aplikację.

Zgodnie ze zaktualizowaną w marcu strategią rozwojową SHAPE TOMORROW, jednym z celów Grupy MOL jest posiadanie bazy 10 milionów użytkowników aplikacji MOL Move w regionie.

źródło: MOL

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 04.06.2024
Aktualizacja: 05.06.2024