Kierowcy i klienci stacji paliw Lotos mogą już korzystać z nowej aplikacji mobilnej Lotos Navigator. Za jej pomocą można zbierać punkty za tankowanie i zakupy, przeglądać aktualny katalog nagród, korzystać z promocji, sprawdzać historię swojego konta oraz nawigować do wybranej stacji Lotos.
Aplikacja na smartfony
Aplikacja jest dostępna na platformy iOS (od wersji 12.0) oraz Android (od wersji 6.0) – do pobrania w sklepach AppStore oraz Google Play. W planach jest również udostępnienie aplikacji w Huawei AppGallery.
Klienci korzystający z programu lojalnościowego Navigator – zamiast dotychczasowej plastikowej karty uczestnika – mogą używać aplikacji Navigator rejestrując w niej kartę. Nowi członkowie programu w aplikacji otrzymają wirtualną kartę użytkownika.
Aplikacja zawiera wszystko to, co jest dostępne na stronie internetowej www.lotosnavigator.pl, a nawet więcej. Można w niej znaleźć katalog nagród, historię swojego konta, mieć wgląd w aktualnie obowiązujące promocje oraz sprawdzić listę stacji paliw Lotos wraz z oferowanymi przez nie usługami, filtrowaniem oraz nawigacją.
Po zalogowaniu, na ekranie głównym, prezentowana jest karta Navigator w postaci kodu kreskowego. Kiedy klient uzbiera wymaganą liczbę punktów, może wygodnie zamówić nagrodę na wybraną stację. Aplikacja poinformuje, kiedy będzie dostępna do odbioru.
O programie Lotos Navigator
Lotos Navigator to program dla klientów stacji Lotos, który istnieje na rynku od 2008 roku. Aby do niego dołączyć, przy zakupie jednego z produktów premiowanych punktami, wystarczy poprosić sprzedawcę o kartę Navigator. Następnie trzeba zarejestrować się na stronie www.lotosnavigator.pl lub w aplikacji mobilnej.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.