Spółka wdrożyła na swoich stacjach nowy system zarządzania programem lojalnościowym Navigator. Rozwiązanie jest zbudowane na platformie Sparta Loyalty Platform i obsługuje naliczanie punktów, rabatów i kuponów w czasie rzeczywistym. W ramach projektu firma Spartavity uruchomiła dla Lotos Paliwa również aplikację mobilną Navigator. Klienci stacji mogą w niej m.in. aktywować wirtualną kartę lojalnościową.
Spółka LOTOS Paliwa posiadająca ponad 520 stacji paliw w całym kraju zainwestowała w unowocześnienie swojego programu lojalnościowego Navigator. Do realizacji projektu wybrała firmę Spartavity.
Celem projektu było dostarczenie dla Lotos Paliwa narzędzia, które pozwoli firmie wygodnie i elastycznie zarządzać promocjami na jej stacjach paliwowych, bez technologicznych ograniczeń – mówi Tomasz Wawrzynów, dyrektor generalny Spartavity, krakowskiej spółki IT, budującej i wdrażającej autorski program lojalnościowy. – Zaproponowaliśmy najbardziej kompleksową i nowoczesną wersję naszej platformy, dzięki której LOTOS Paliwa będzie mogła efektywniej obsługiwać swoich klientów.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC-KWIECIEŃ 2022 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Nowy system
Wdrożony w Lotos Paliwa system Sparta Loyalty Program to wersja zbudowana indywidualnie pod potrzeby klienta. Pozwala nie tylko łatwo przeliczać transakcje na stacjach w trybie online, ale daje też możliwość sprawnego zarządzania promocjami rabatowymi, wydającymi punkty i uruchamiania różnorodnych promocji kuponowych. Co istotne, system procesuje wszystkie te transakcje w czasie rzeczywistym. W ramach projektu zespół Spartavity zbudował dla programu lojalnościowego Navigator również moduł call center, obsługujący zgłoszenia uczestników programu, oraz moduł komunikacji marketingowej, który pozwala na personalizację i targetowanie oferty LOTOS Paliwa.
Do dyspozycji klientów oddana została również aplikacja mobilna programu lojalnościowego, w której mogą rejestrować swoją wirtualna kartę, zamawiać nagrody oraz być na bieżąco z nowościami, ofertami i promocjami Lotos Paliwa.
To nie pierwsza współpraca Lotos Paliwa z firmą Spartavity. Krakowska spółka dostarczyła w 2016 roku karty podarunkowe Sparta Gift Cards dla stacji paliwowych LOTOS.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.