Lukoil rozstał się z Carrefour Express – zdjęcia

Udostępnij artykuł
Po sześciu latach współpracy sieci rozstały się, a szyld Carrefour Express zastąpiła marka Amic Market. To pierwsza widoczna zmiana zbliżającego się rebrandingu sieci Lukoil już od dwóch lat zarządzanej przez Amic Polska.

Historia

Obie marki zainicjowały pilotażowy projekt jeszcze w 2012 roku, by w 2013 roku oficjalnie poinformować o nawiązaniu stałej współpracy i oddaniu do użytku kierowców 22 sklepów Carrefour Express. W efekcie wspólnego projektu na terenie 30 ze 115 stacji sieci działały sklepy convenience francuskiej marki. W 2018 roku Amic i Carrefour zdecydowały o rozstaniu się.

We wszystkich 30 lokalizacjach elementy wizualizacji konceptu Carrefour Express zostały zdemontowane. Nad głównym wejściem do pawilonu handlowego przy stacjach Lukoil pojawiły się szyldy Amic Market – odwołujące się do nazwy obecnego właściciela sieci.

Plany managerów

Na łamach czerwcowego wydania, w obszernym wywiadzie z Irminą Karpińską, senior managerem of marketing & convenience, nasza redakcja zapytała o najważniejsze zmiany czekające sieć w ramach programu modernizacji i przygotowań do rebrandingu. Zapytaliśmy m.in. o wpływ zmian na liczbę indeksów produktów w sklepach Lukoil.

– Z kilku powodów ich liczba raczej będzie maleć. Po pierwsze ponad 30 naszych stacji współpracuje z marką Carrefour Express i z tego względu jest tam większa liczba produktów, w tym marek własnych sieci. Wkrótce kończymy współpracę, ale na tych stacjach nadal pozostanie dość szeroki asortyment, jednakże zdobyte doświadczenie na pewno przełoży się na optymalizację asortymentu i jego odpowiedni dobór do lokalizacji – powiedziała Irmina Karpińska, senior manager of marketing & convenience, w wywiadzie z naszą redakcją na łamach czerwcowego wydania magazynu „Stacja Benzynowa & Convenience Store”.

Przeczytaj wywiad z managerami Amic Polska 
w bezpłatnej wersji elektronicznej magazynu
>> proszę kliknąć okładkę <<

Intensywne zmiany

Obecnie managerowie Amic skupiają się na optymalizacji systemu zarządzania sprzedażą w sklepach na stacjach Lukoil i wykorzystaniu sprzyjającego otoczenia rynkowego.

– Po drugie w naszej ofercie jest dość dużo indeksów, ale po wprowadzeniu spójnego systemu zarządzania kategoriami chcemy się raczej skupić na optymalizacji oferty i jej dostosowaniu do misji zakupowych naszych klientów. Dysponujemy dość dużymi sklepami, również w dużych ośrodkach miejskich, w pobliżu osiedli, co skłania nas do wykorzystaniu potencjału niedziel zarówno handlowych, jak i niehandlowych – dodała Irmina Karpińska.

Więcej o zarządzaniu sklepami convenience oraz konceptem kawowym i gastronomicznym na stacjach Lukoil mogą Państwo przeczytać w obszernym wywiadzie z Irminą Karpińską, senior manager of marketing & convenience Amic Polska, w czerwcowym wydaniu magazynu „Stacja Benzynowa & Convenience Store”.

Zobacz zdjęcia
Fot. BROG B2B
Fot. BROG B2B
Fot. BROG B2B

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 18.09.2018
Aktualizacja: 18.09.2018