Magdalena Kandefer-Kańtoch, bp: Odpowiadamy na zmieniające się potrzeby konsumentów

[SPECJALNIE DLA NAS] W listopadzie 2020 roku sieć bp zdecydowała się na przetestowanie we współpracy z siecią Auchan nowego formatu sklepu convenience – Easy Auchan. Zapytaliśmy dr Magdalenę Kandefer-Kańtoch, rzecznik prasową bp w Polsce, między innymi o to, czym wyróżni się na rynku oferta nowego konceptu sklepowego.
Co wyróżnia na rynku convenience nowy koncept stacji bp tworzony we współpracy z Auchan Polska?

EasyAuchan to nowy format sklepów, który stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby Konsumentów. Oferuje praktyczne, szybkie i wygodne zakupy w ramach konceptu convenience. Jest on odpowiedzią Auchan i bp na trendy zakupowe i preferencje konsumentów.

Segment convenience to perspektywiczny kanał sprzedaży, w którym firmy chcą być obecne z kompleksową ofertą. Dzięki sklepom Easy Auchan klienci mogą w szybki i komfortowy sposób zrobić zakupy, uzupełnić swoje zapasy spożywcze, zakupić przekąski.

Pod marką EasyAuchan, która pojawi się wyłącznie na stacjach bp, klienci znajdą przede wszystkim starannie dobraną ofertę spożywczą, w dużej mierze zbudowaną w oparciu o markę własną naszego Partnera. Skupiliśmy się na zaspokojeniu potrzeb klientów, którzy żyją dynamicznie, szukają wygodnych rozwiązań, często są zabiegani i w drodze. Znając potrzeby naszych klientów szukaliśmy partnera, który będzie gwarantował wysoką jakość, do której przyzwyczajeni są nasi kliencie i odpowiedni poziom świeżości i jakości produktów, która niezmiennie jest ważna dla klientów Wild Bean Cafe, a także właściwy poziom cen. Dodatkowo istotne było dla nas, aby oferta naszego Partnera dostosowana była do potrzeb tych z klientów stacji, którzy szukają u nas nie tylko wspaniałych przekąsek w WBC, ale równie dobrych dań na wynos. Asortyment w wydzielonej strefie stacji pozwoli im bez trudu zaplanować domowy posiłek lub zabrać do domu posiłek już gotowy – na każdą porę dnia

W ramach konkurencyjnej cenowo oferty dostępnych jest ponad 1900 produktów, w tym zdrowe, świeże i szybkie do przygotowania artykuły spożywcze, produkty bio i wegańskie oraz środki chemiczne. Oferta produktowa zawiera ponad 320 produktów marek własnych Auchan, w tym gamę produktów sprzedawanych przez sieć pod marką Pewni Dobrego. 

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– GRUDZIEŃ 2020 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Co jest dla Państwa największym atutem oferty produktów marki Auchan dostępnych na półkach nowego konceptu?

Znając potrzeby naszych klientów szukaliśmy sprawdzonego Partnera, z dużym doświadczeniem i udziałem rynkowym. Auchan jest profesjonalnym i uznanym Partnerem, który towarzyszy klientom w ich różnorodnych misjach zakupowych, z kompleksową ofertą produktową, uwzględniającą marki własne sieci, cieszące się dużym zaufaniem klientów. BP na świecie ma długą historię współpracy z sektorem retail, tradycje i dobre doświadczenia: w Holandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Australii czy RPA. Na każdym rynku motorem zmian jest obserwacja zmieniających się zachowań i potrzeb konsumenckich oraz wychodzenie im naprzeciw. Tak było przy okazji wprowadzania na rynek Wild Bean Cafe, tak jest i teraz.

Jakie nowe oczekiwania klientów pozwala Państwu zaspokoić wdrożenie nowego formatu stacji i sklepu?

Zależało nam na wzbogaceniu naszej oferty w sposób odpowiadający nowym trendom i zmieniającym się potrzebom konsumentów. Dlatego Auchan, zwłaszcza jako specjalista w tworzeniu wysokiej jakości oferty spożywczej, zbudowanej w oparciu o wyjątkową jakość produktów, jest właściwym Partnerem w tym przedsięwzięciu. O naszym wyborze zdecydował także niezwykle bogaty asortyment produktów, które zostały włączone do oferty Easy Auchan – to blisko 1900 nowych produktów naszego Partnera. Szczególnie ważna jest dla nas oferta dań gotowych, o którą od dawna dopytywali nasi klienci. Ważną część oferty stanowić będą również produkty bio. Wspólnie z naszym Partnerem będziemy obserwować, jak klienci reagują na tę ofertę i wspólnie podejmować decyzje o ewentualnych zmianach.

Jak długo potrwają testy nowego formatu na stacji w Warszawie oraz w pozostałych dwóch lokalizacjach?

Chcemy, żeby pilot pomógł nam uzyskać odpowiedzi na wiele istotnych pytań. Dziś zakładamy że po pół roku sprawdzimy efekty prowadzenia pilota i na tej podstawie będziemy podejmować dalsze decyzje.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.