McDonald’s szykuje duże zmiany

Udostępnij artykuł
Sieć zapowiedziała poważne zmiany. Będą dotyczyć składu produktów, z których przygotowywane są popularne kanapki.

Od 2014 marka szuka nowej drogi by wprowadzić zmiany w menu, których oczekują nie tylko klienci, ale będę istotne także w globalnej skali.

W dniu 26 września br. Mc Donald’s w USA ogłosił, że wszystkie klasyczne hamburgery oferowane w restauracjach marki nie będą zawierały sztucznych konserwantów, sztucznych aromatów ani sztucznych barwników. Zmiany dotyczą wszystkich siedmiu klasycznych hamburgerów. Zgodnie z nazwami handlowymi produktów są to: The hamburger, The cheeseburger, The double cheeseburger, The McDouble, The Quarter Pounder with Cheese, The Double Quarter Pounder with Cheese, The Big Mac. Zmiany mają dotknąć wszystkie 14 tysięcy restauracji.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Wiemy, że wybory jakościowe są ważne dla naszych klientów. Od zamiany na w 100 procentach świeżą wołowinę w naszych ćwierćfuntowych hamburgerach, gotowanych na zamówienie w większości naszych restauracji, do usuwania sztucznych konserwantów w naszym kurczaku McNuggets, poczyniliśmy znaczące postępy w ewolucji jakości naszej żywności – i ta ostatnia pozytywna zmiana w naszych klasycznych burgerach jest ekscytującą częścią tej historii – powiedział Chris Kempczinski, prezes McDonald’s USA.

Kolejne zobowiązania McDonald’s USA obejmują zrównoważone zaopatrzenie w kawę McCafe do 2020 r. I przejście na jaja bezklatkowe w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie do 2025 r. Do roku 2020 marka w Stanach zobowiązała się również do zaopatrywania w wołowinę tylko u dostawców uczestniczących w programach zrównoważonego rozwoju.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.