Markę Moya, należącą do spółki Anwim, sklasyfikowano na 32. pozycji wśród najcenniejszych polskich marek. Ranking stworzyła firma badawcza Minds & Roses na zlecenie redakcji miesięcznika Forbes.
Zestawienie utworzono na podstawie wartości finansowej marek oraz badań konsumenckich. Przeprowadzono je na grupie 1263 ankietowanych. Zbadano wartości brandów w branżach finansowej, handlu czy telekomunikacji. Łączna wartość marek wyróżnionych na liście top 200 wynosi 57,6 mld zł – 6,6 mld zł więcej niż przed rokiem.
W zestawieniu wzięto pod uwagę wyłącznie te marki, które podlegają rzeczywistemu, świadomemu wyborowi wśród klientów końcowych. Dlatego nie klasyfikowano m.in. spółek energetycznych czy tych, które funkcjonują wyłącznie w kanale B2B. Autorzy skoncentrowali się na markach, które swoją ofertę kierują do konsumentów.
Źródło: Anwim
STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.