Myjnie ważnym elementem strategii Statoil

Udostępnij artykuł

– Duża liczba myjni portalowych na stacjach Statoil w Polsce – w porównaniu do innych możliwych rozwiązań typu myjnie tunelowe, czy też "ręczne/bezdotykowe" – jest wynikiem strategii inwestycyjnej naszej firmy, obowiązującej w latach ubiegłych – mówi Janusz Meisner, kierownik Sekcji Budowy i Eksploatacji Stacji Statoil w Polsce.

– Większość naszych stacji jest zlokalizowana w centrach miast, przy głównych drogach przelotowych, dużych osiedlach mieszkaniowych czy też centrach handlowych. To z kolei przekłada się na fakt, że wszędzie tam gdzie była możliwość zaprojektowania i zrealizowania myjni automatycznej, myjnia ta była realizowana, jako standard – wyjaśnia przedstawiciel koncernu.

– Ostatnie 3-4 lata przyniosły ostry boom na rynku w segmencie myjni "bezdotykowych/ręcznych", co dodatkowo wpłynęło na chęć poszerzenia naszej oferty dla klientów, również i o tę usługę – dodaje Janusz Meisner.

Statoil Poland, spółka norweskiego koncernu Statoil obecna jest w Polsce od 1992 roku. Statoil posiada w Polsce sieć 297 stacji paliw, w tym 63 stacje franczyzowe oraz 48 stacji 1-2-3. Firma zajmuje się również hurtowymi dostawami oleju napędowego, benzyny, lekkiego oleju opałowego oraz gazu płynnego do odbiorców przemysłowych. W swojej ofercie posiada także szeroką gamę środków smarnych, olejów przemysłowych i silnikowych.

Opublikowano: 14.07.2010
Aktualizacja: 14.07.2010