Rok 2021 stoi dla Netto pod znakiem dynamicznej ekspansji. Jest to rezultatem przede wszystkim trwającego procesu konwersji sklepów Tesco. W czwartek 22 września otworzyło się kolejne sześć placówek pod szyldem duńskiej sieci – tym samym jej zasięg zwiększył się w tym roku o 100 konwertowanych sklepów i wynosi obecnie 500 placówek w całym kraju.
Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. Netto 3.0 oferuje także bogaty asortyment produktów, w tym marek własnych, atrakcyjne ceny, i korzystne oferty promocyjne.
– W ciągu zaledwie 4 miesięcy otworzyliśmy 100 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu dziś nasza sieć liczy już 500 sklepów. Osiągnęliśmy zatem kolejny kamień milowy w naszym rozwoju w Polsce. A to za sprawą naszych klientów i zaufania, jakim nas obdarzają, które wyraża się poprzez zakupy w naszych sklepach. W tym procesie nie do przecenienia jest również zaangażowanie wszystkich pracowników Netto i ich codzienna praca. Dzięki temu dziś wspólnie możemy świętować – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto.
Netto otworzyło w czwartym tygodniu września sklepy w Pawłowicach, Łodzi, Tarnowie, Częstochowie, Kielcach oraz w Łobzie, gdzie 23 września 2021 r. celebrowano oficjalne, pięćsetne otwarcie. Z tej okazji wszyscy obecni mogli cieszyć się mocą urodzinowych atrakcji.
Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Z kolei przygotowywane co tydzień promocje i oferty specjalne powalają mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.
Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub do samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie – co tydzień klienci znajdą tu nowe inspiracje i promocje.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC-LIPIEC 2021 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.