Nowa kampania Lipton Ice Tea Green

Udostępnij artykuł
30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgi, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Ruszyła nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama.

Do wyboru mamy wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej Lipton Ice Tea Green, przez Lipton Ice Tea Green Lime & Mint, aż do Lipton Ice Tea Green Matcha Ginger Lemongrass i Lipton Ice Tea Green Matcha Yuzu Lime. Napoje dostępne są zarówno w puszkach, jak i w butelkach od 0,5l do 2l. W tym roku marka zdecydowała się także na wprowadzenie nowych opakowań Lipton Ice Tea Green. Zwiększyło się logo Lipton, pojawiła się także informacja o certyfikacie Rainforest Alliance oraz o naturalnych składnikach, a kolory nakrętek zostały zróżnicowane w zależności od wariantu smakowego. Nowa etykieta podkreśla korzyści płynące z delektowania się Ice Tea – pyszny smak i orzeźwienie!

– W Polsce obserwujemy silny trend dotyczący wzrostu świadomości konsumentów odnośnie wpływu spożywanej żywności i napojów na zdrowie i samopoczucie. Coraz więcej Polaków zwraca uwagę na swoją dietę, wzbogacając ją w zdrowsze produkty – powiedziała Magda Grędzicka, brand manager Lipton Ice Tea w PepsiCo. – Lipton Ice Tea Green jest znakomitą alternatywą dla popularnych innych napoi. Pyszny smak, orzeźwienie i lekkość, którą przynosi Lipton Ice Tea Green jest coraz bardziej doceniana przez Polki i Polaków. Według danych z marca 2019 r. firmy badawczej Nielsen coraz więcej Polaków decyduje się na zieloną mrożoną herbatę, a Lipton Ice Tea Green jest niekwestionowanym liderem w segmencie zielonych herbat Ice Tea – dodaje Magda Grędzicka.

Promocja Lipton Ice Tea Green z Polkomtelem i silne wsparcie marketingowe

Po raz pierwszy w historii Lipton Ice Tea Green zdecydowała się na współpracę z operatorem telekomunikacyjnym. Marka wspólnie z firmą Polkomtel przygotowała dla swoich fanów niezwykłą promocję, w której każdy wygrywa. Aby odebrać 1 GB Internetu LTE w Plusie na kartę i mix wystarczy kupić półlitrową butelkę dowolnej Lipton Ice Tea (promocją objęte są wszystkie smaki) i wysłać kod spod nakrętki na dedykowany numer. Promocja potrwa od początku lipca do końca września 2019 r. i będzie wspierana kampanią TV oraz digital.

Działania marketingowe Lipton Green wspiera silna kampania 360°, która obejmuje emisję dwóch spotów telewizyjnych oraz działania reklamowe w kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Nowy 30-sekundowy spot opowiada jak dodać lekkości swojemu dniu i zachęca do spróbowania pysznego orzeźwienia. W punktach sprzedaży m.in. w dużych sieciach handlowych pojawią się też specjalne materiały POS.

Za wypracowanie strategii digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE MAJ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 04.07.2019
Aktualizacja: 04.07.2019