Nowa kampania wizerunkowa PKN Orlen

Udostępnij artykuł
​PKN Orlen to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług. Takie jest najważniejsze przesłanie nowej kampanii wizerunkowej koncernu. Autorem muzyki do spotu jest laureat Oskara i jeden z najbardziej rozpoznawanych na świecie współczesnych polskich kompozytorów – Jan A.P. Kaczmarek.

W kampanii „Razem napędzamy Polskę” uwaga skupiona jest na szerokim zakresie działalności PKN Orlen ukazanej z perspektywy pracowników, osób korzystających z jego usług, a także tych, których Orlen wspiera jako mecenas kultury i sportu. Oni wszyscy przyczyniają się do wzmacniania rynkowej wartości firmy.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Ten spot to forma podziękowania wszystkim, którzy swoją pracą i zaangażowaniem, codziennie budują potęgę PKN Orlen. To ukazanie, że najważniejszą wartością spółki są ludzie – ci, którzy tu pracują i ci, którzy korzystają z naszych produktów i usług. Ten film niesie przekaz o współczesnym, nowoczesnym, pozytywistycznym patriotyzmie, który objawia się w naszych codziennych wyborach. Gdy wybieramy Orlen – korzystamy po trzykroć: kupujemy doskonałe produkty, kierujemy zyski do polskich przedsiębiorców, bo 83 proc. naszych produktów na stacjach jest wytwarzanych w kraju, a za pośrednictwem Orlenu wspieramy wielkie wydarzenia społeczne, sportowe i kulturalne. Ma to wpływ na codzienne życie Polaków i rozwój naszego kraju. To właśnie wyraża hasło kampanii „Razem napędzamy Polskę” – powiedział Marcin Stefaniak, dyrektor biura promocji i reklamy, PKN Orlen.

– Orlen jest jedną z najważniejszych polskich marek i sam ten fakt sprawia, że byłem zainteresowany, aby napisać coś, co jest w harmonii z jej rangą, aspiracjami i kierunkiem rozwoju. Później, gdy już zobaczyłem materiały, tym bardziej było mi miło, bo zostały świetnie nakręcone i w efekcie powstała reklama, która inspiruje. Ja reaguję na projekty wyjątkowe i Orlenowska reklama, ze względu na rangę tej firmy i jej popularność, a także na jakość przygotowania tego materiału, była dla mnie interesującym wyzwaniem – powiedział autor muzyki do filmu, Jan AP Kaczmarek.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja Grey, spot wyreżyserowany przez Marcina Filipka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 01.10.2018
Aktualizacja: 01.10.2018