Nowe oleje Shell Helix o niskiej lepkości

Udostępnij artykuł
Shell rozszerzył swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości Shell Helix Ultra 0W. Produkty zostały zaprojektowane tak, by zapewniały najwyższy poziom ochrony jednostki napędowej i jej kluczowych elementów oraz możliwie najwyższe osiągi, a użytkownicy nowoczesnych silników nie martwili się o ich utrzymanie.

Dzisiejsze silniki z turbodoładowaniem mają z pewnością wiele zalet, jednak wymagają również wyjątkowej ochrony. Wynika to z tego, że są one narażone na ciągłe obciążenie oraz wysokie temperatur pracy. Oleje silnikowe Shell Helix Ultra 0W zostały opracowane tak, by zapewnić możliwie najlepsze zabezpieczenie turbosprężarki – chronią elementy silnika w temperaturze sięgającej nawet 1000°C! W ekstremalnie wysokich temperaturach oleje Shell Helix Ultra 0W pozwalają ograniczyć tworzenie się szkodliwych osadów – dzięki temu kierowcy mogą zawsze cieszyć się jazdą, bez względu na to, jak gorący jest silnik ich samochodu.

Oleje silnikowe Shell Helix Ultra 0W, wytwarzane są z zastosowaniem rewolucyjnej technologii Shell PurePlus. To opracowany przez Shell przełomowy proces, który umożliwia uzyskiwanie z gazu ziemnego krystalicznie czystego oleju bazowego, niezawierającego praktycznie żadnych zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkty wytwarzane w tej technologii pomagają zachować optymalną czystość silnika, zbliżoną do fabrycznej, a także doskonałą stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy. Odpowiednie dodatki wspierają zabezpieczenie jednostki napędowej i jej elementów. Przyczyniają się do redukcji procesów osadzania się szlamów, wpływają na neutralizację zagrażających jej kwasów oraz wspomagają ochronę przed korozją.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY STACJI PALIW
> link do aktualnego numeru <

Formuła olejów silnikowych Shell Helix Ultra 0W o niskiej lepkości i niskim współczynniku tarcia pozwala zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 3 proc. Oleje te są rzadsze i czystsze, a tym samym mniej podatne na parowanie, dzięki czemu stale utrzymują niską lepkość. W efekcie tarcie jest mniejsze i zmniejsza się również zużycie paliwa, co z kolei może przynieść oszczędności już od momentu uruchomienia silnika. Dzięki Shell Helix Ultra 0W użytkownik uzyskuje większą moc i osiągi z każdym napełnieniem baku. Dlatego oleje silnikowe Shell Helix Ultra 0W są najlepszym wyborem nie tylko dla wiodących producentów samochodów w Europie, ale także dla zespołów BMW Motorsport i Hyundai Motorsport, których partneruje Shell.

Kierowcy wybierając w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej lepkości pomagają ograniczyć emisję dwutlenku węgla. Przy średnim rocznym dystansie 14,5 tys. km Shell Helix Ultra 0W może zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 3 proc., co odpowiada około 70 kg CO2. Aby lepiej to zobrazować, jest to ilość, którą można wytworzyć, parząc 7 tys. filiżanek kawy. Pierwszym krokiem prowadzącym do nowoczesnych i wydajnych silników jest tzw. downsizing. Aby sprawić, żeby jednostki napędowe mimo miniaturyzacji, miały większą moc, efektywność paliwową oraz charakteryzowały się niższą emisją spalin, producenci uzupełniają je o turbodoładowanie. Takie silniki narażone są na ekstremalne ciśnienie i bardzo wysokie temperatury. Dlatego wymagają stosowania syntetycznych olejów silnikowych najwyższej jakości, takich jak ShellHelix Ultra 0W, które chronią silnik przed zużyciem nawet w ekstremalnych warunkach. 
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.
Opublikowano: 02.08.2018
Aktualizacja: 02.08.2018