Wymiana urządzeń na czytniki dostosowane do obsługi najnowocześniejszych kart płatniczych rozpoczęła się w styczniu. Aktualnie wymieniono już ponad 70 procent terminali. Całość prac serwisowych potrwa do końca 2010 roku i obejmie swoim zasięgiem wszystkie stacje Neste na terenie całego kraju.
Głównym celem wymiany urządzeń na terminale nowej generacji jest ciągłe podnoszenie poziomu bezpieczeństwa transakcji rozliczanych przez eService. Instalowane czytniki, zgodne ze standardami EMV, przygotowane są do obsługi kart wyposażonych w mikroprocesor. Jakość i technologia mają szczególne znaczenie w przypadku Neste, ponieważ dotyczą stacji samoobsługowych. Tu nie ma miejsca na techniczne usterki czy nawet drobne awarie.
– Wszystkie podejmowane przez nas decyzje zmierzają do ciągłego podnoszenia poziomu bezpieczeństwa obsługiwanych płatności. Naszym priorytetem jest zaufanie, jakim obdarzyli nas klienci – mówi Marek Paradowski, prezes zarządu eService S.A.
Nowe terminale poza bezpieczeństwem realizowanych transakcji, zapewniają wyższy komfort przeprowadzanych płatności. Większy, kolorowy wyświetlacz jest bardziej czytelny i w konsekwencji ułatwia Klientowi obsługę terminala.
Sieć stacji Neste liczy obecnie 106 obiektów (dane Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego za I półrocze 2010 roku). W ubiegłym roku otwarto jedną nową stację samoobsługową.