Nowy konkurs marki Somersby

Marka Somersby rozpoczęła nową promocję „Graj w kolory”. Dla zwycięzców przygotowano aż 4 tysiące kolorowych nagród. W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji.

Promocja wystartowała w pierwszej połowie listopada br. i zakończy się w przyszłym roku. Aby wziąć w niej udział, należy kupić butelkę promocyjną Somersby z kolorowym kapslem, następnie wpisać kod spod kapsla na stronie https://www.somersby.com/pl-pl/grajwkolory i odpowiedzieć na konkursowe pytanie. Do wygrania jest ponad 4 tys. nagród: komplety dresów, zegarki, walizki, a także czapki, szaliki, rękawiczki i skarpetki  na mroźne dni oraz wyjazd do kolorowych domków wypoczynkowych w Karkonoszach. Wszystko w żywych, optymistycznych barwach. Na nagrodach znajdą się grafiki zaprojektowane przez designerkę Magdalenę Kaczi Kaczanowską – Hello Kaczi, która w swoich pracach komunikuje się za pomocą słonecznych kolorów oraz grafik, od których bije pozytywna energia.  

– Somersby to marka pełna radości i uśmiechu. Promocja „Graj w kolory” ma rozbudzać energię w szaroburym okresie jesieni i zimy. Na grafikach Magdaleny Kaczi Kaczanowskiej znajdują się hasła np. „Somers is coming”, „Somers on my mind” lub „Somer vibes”. Zdrobnienia „Somers” czy „Somer”  zawdzięczamy fanom Somersby, którzy w taki sposób mówią o marce w komentarzach na naszych profilach – podkreśla Anna Jatczak, marketing manager marki Somersby.

Promocja będzie szeroko komunikowana za pośrednictwem mediów społecznościowych, na Spotify, murali stworzonych częściowo z kolorowych kapsli Somersby, w sklepach na POS oraz z udziałem znanych i lubianych Influencerów.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.