Nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack

Udostępnij artykuł
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.

Mimo zniesienia wielu obostrzeń spowodowanych epidemią, życie jeszcze nie całkiem wróciło do normy. Dotyczy to m.in. sposobów spędzania wolnego czasu – do imprez wciąż podchodzimy z dużą dozą ostrożności (i słusznie!), a jednocześnie kluby nocne i dyskoteki pozostają zamknięte.

W tej sytuacji nowy spot Captain Jack można potraktować zarówno jako przypomnienie szalonych imprez sprzed kilku miesięcy, którym towarzyszyło piwo o smaku rumu, jak i zapowiedź tego, co dopiero nadejdzie. W „Kapitalnej imprezie” piracka marka zabiera młodych ludzi na poszukiwanie przygody i otwiera drzwi do miejsc, gdzie można liczyć na dobrą zabawę. Zawadiacka papuga, znana z etykiety, jest przewodnikiem w podróży zapoczątkowanej na kameralnej domówce, a zakończonej w klubie, po mieście pełnym rozrywek i labiryncie atrakcji.

– Po wielu tygodniach ograniczeń jesteśmy spragnieni normalności i swobodnych kontaktów z innymi ludźmi, tęsknimy za naszymi dawnymi nawykami. Nowa reklama Captain Jack pokazuje to, co – mamy nadzieję – niedługo powróci, czyli wspólne wyjścia w gronie przyjaciół, pełne niezapomnianych wrażeń, radości i beztroski. Wierzymy, że nasza papuga rozkręci jeszcze wiele kapitalnych imprez, nieraz zainspiruje miłośników dobrej zabawy i pomoże odnaleźć niejeden skarb– mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę w Kompanii Piwowarskiej.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC 2020 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Spot „Kapitalna impreza” miał swoją premierę 1 sierpnia i jest elementem nowej platformy komunikacyjnej Captain Jack. Jego emisja w kanałach TV będzie dodatkowo wspierana za pośrednictwem kanałów social media, platform VOD oraz Spotify.

Autorem koncepcji reklamy jest agencja Grandes Kochonos, a za jej realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Hand Made.

Spod dostępny jest pod tym linkiem: https://youtu.be/ag9ExprRIj4

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 04.08.2020
Aktualizacja: 04.08.2020