Orlen dla Polski – nowa kampania wizerunkowa koncernu

Udostępnij artykuł

Rozwój przedsiębiorstwa, od lokalnej firmy naftowej do regionalnego lidera transformacji energetycznej, to temat przewodni najnowszej kampanii wizerunkowej Grupy Orlen. Spółka chce podkreślać w niej innowacyjne podejście, zaangażowanie pracowników oraz odwagę w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.

orlen stacja logo petrolnet

Kampania pokazuje koncern jako nowoczesną firmę z tradycjami, inwestującą w bezpieczeństwo energetyczne Polaków. Bohaterem spotu emitowanego w telewizji i Internecie jest pan Marek, inżynier z 30 letnim stażem pracy, który obserwuje rozwój Grupy Orlen od lokalnego przedsiębiorstwa naftowego do międzynarodowego koncernu multienergetycznego, zapewniającego bezpieczeństwo energetyczne kraju i regionu, dostarczającego energię i paliwa ponad 100 milionom Europejczyków a także oferującego zaawansowane produkty w ponad 100 krajach na 6 kontynentach.

Pan Marek jest nie tylko dumnym pracownikiem Orlenu, ale przede wszystkim troskliwym ojcem i dziadkiem, dostrzegającym rosnącą skalę zarówno biznesowych, jak i społecznych działań Spółki, z których na co dzień korzysta jego rodzina. Przyczynkiem do opowiedzenia historii są Święta Bożego Narodzenia i prezent od najbliższych, dostarczony za pośrednictwem Orlen Paczka.

Orlen z silną pozycją na arenie międzynarodowej

Grupa Orlen prowadzi działalność na 9 rynkach międzynarodowych, dysponuje największą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej siecią ponad 3150 stacji paliw. Dzięki fuzji z Energą, Lotosem i PGNiG, a także dzięki dywersyfikacji działalności, Grupa Orlen buduje przewagę konkurencyjną realizując inwestycje zapewniające bezpieczeństwo energetyczne regionu.

Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

SB CS okladka

Silną pozycję koncernu w regionie potwierdza ostatni ranking amerykańskiego magazynu „Fortune” prezentujący największe europejskie firmy pod względem przychodów. Orlen zajął w nim 44. miejsce i jest najwyżej notowaną polską spółką w tym zestawieniu.

Kampania „Orlen dla Polski” będzie realizowana w telewizji, Internecie i outdoorze do 31 stycznia 2024 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Sigma Bis.

Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale Orlen na YouTube.

źródło: Orlen

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 27.11.2023
Aktualizacja: 27.11.2023