Orlen uruchomi największą w Europie współdzieloną sieć automatów paczkowych. W odpowiedzi na potrzeby rynku Orlen udostępnił innym firmom kurierskim skrytki w automatach paczkowych Orlen Paczki. Pierwszym partnerem współpracującym z Orlen będzie General Logistics Systems Poland (GLS).
W odpowiedzi na zapotrzebowanie podmiotów na rynku kurierskim, postanowiliśmy udostępnić skrytki w automatach paczkowych Orlen innym podmiotom. Działania te wpisują się w realizowaną przez Orlen Strategię Zrównoważonego Rozwoju. Dzięki współdzieleniu automatów będziemy efektywniej je wykorzystywać i tym samym redukować oddziaływanie na środowisko – mówi Maciej Chłodziński, kierownik działu sieci automatów paczkowych w Orlen.
Pierwszym partnerem współpracującym z Orlen będzie Global Logistics Systems Poland (GLS). Orlen zawarł umowę o współpracy, dzięki której skrytki w automatach paczkowych Orlen Paczka będą dostępne dla przesyłek klientów GLS. Umowa umożliwia długoterminową współpracę oraz pozwala na elastyczne dostosowanie jej zakresu do potrzeb w przyszłości.
GLS jest znany z wysokiej jakości usług i to pozostaje naszym celem. Wysokiego poziomu obsługi klienci mogą się spodziewać niezależnie od tego, czy wybiorą dostawę do domu, czy do jednego z wielu punktów GLS lub maszyn paczkowych – mówi Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS w Polsce.
Jak podkreśla GLS, dla firmy ważny jest także aspekt ekologii i zrównoważonego rozwoju.
Myślimy o środowisku i przyszłych pokoleniach. Korzystając z istniejących maszyn paczkowych nie zwiększamy emisji CO2 i nie ingerujemy w miejski krajobraz – dodaje Tomek Zwiercan.
Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby zapoznać się z BEZPŁATNYM pełnym wydaniem <<
Celem podejmowanej współpracy jest m.in. efektywne zagospodarowanie przestrzeni miejskiej na punkty odbioru przesyłek. Zamiast budowy niezależnych sieci automatów Orlen i GLS zaproponowały nowy model partnerskiej współpracy polegający na współdzieleniu automatów pomiędzy firmami kurierskimi. Sieć Orlen Paczka to obecnie 6000 automatów paczkowych, które znajdują się w zasięgu ponad 40% klientów w Polsce w odległości nie przekraczającej 7 minut spacerem.
źródło: Orlen
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.