Orlen PetroCentrum: Sukces systemu odbioru paliw

Udostępnij artykuł

Nowy system samoobsługowego odbioru paliw rozpoczął funkcjonowanie 1 kwietnia 2010 r. na niektórych terminalach koncernu. Kierowcy odbierający paliwo z terminali w całości samodzielnie obsługiwać proces załadunku, poprzez wykorzystanie kiosku multimedialnego.

– System służy do automatycznego odbioru paliw z baz PKN Orlen. Zarówno kierowca jak i pojazd ma swoją kartę. Aby odebrać paliwo kierowca musi "odbić się" kartą na specjalnym kiosku identyfikacyjnym i wtedy dostaje szczegółowe dyspozycje, wraz z ilościami paliwa w poszczególnych komorach. Po załadunku kierowca drukuje dokumenty przewozowe – wyjaśnia przedstawiciel Orlen PetroCentrum.
Według przedstawicieli spółki nowy system w znacznym stopniu usprawnia obsługę oraz pozwala skrócić czas przebywania kierowcy na terminalu.

Orlen PetroCentrum Sp. z o.o. jest Regionalnym Operatorem Rynku PKN OrlenS.A. w zakresie hurtowej sprzedaży paliw płynnych czyli m.in. benzyn, olejów napędowych czy oleju grzewczego Ekoterm Plus).
Firma z centralą w Płocku posiada cztery Biura Terenowe: w Płocku, Poznaniu, Niemcach k/Lublina i Gdańsku, poprzez które obsługuje kilka tysięcy klientów instytucjonalnych i indywidualnych na terenie całego kraju.

Głównym celem Orlen PetroCentrum jest tworzenie coraz wyższych standardów obsługi klienta w zakresie hurtowej sprzedaży paliw. Spółka profesjonalnie i elastycznie reaguje na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Firma stale rozwija zakres świadczonych usług, a sieć naszych Biur Terenowych powoduje, dobrą dostępność ze strony klientów.
 

Opublikowano: 27.05.2010
Aktualizacja: 27.05.2010