Orlen stawia na GPS-y i lokalizatory internetowe

Udostępnij artykuł

– Jesienią zeszłego roku PKN Orlen nawiązał współpracę z głównymi producentami oprogramowania dla samochodowych nawigacji GPS w Polsce – firmą Aqurat Sp. z o.o. i GeoSystems Polska Sp. z o.o., które oferują AutoMapę oraz firmą IMAGIS Sp. z o.o., która opracowała system MapaMap – poinformowało biuro prasowe PKN Orlen.

Stacje płockiego koncernu można łatwo znaleźć również za pomocą popularnych lokalizatorów internetowych. – Nasze stacje pojawiają się również automatycznie we wszystkich internetowych narzędziach AutoMapy (np. www.targeo.pl, www.miplo.pl) oraz są udostępnione wszystkim klientom korzystającym z nawigacji AutoMapa podczas aktualizacji wersji oprogramowania – informuje biuro prasowe.

Ponadto klienci koncernu mogą skorzystać ze strony Orlenu. Na portalu www.orlen.pl można pobrać plik z danymi stacji paliw w formacie dla urządzeń obsługujących najpopularniejsze nawigacje samochodowe.

Obecnie w segmencie premium pod marką Orlen działa 964 stacje. W segmencie ekonomicznym pod marką Bliska – 442 stacje, pozostałe zaś 285 stację działają w brandzie uproszczonym. Łącznie liczba stacji PKN Orlen wyniosła w czerwcu br. 1691. Dla porównania stacji pod marką Orlen pod koniec maja było 958, a wszystkich 1688.
 

Opublikowano: 21.07.2010
Aktualizacja: 21.07.2010