Nieco lepiej jest w przypadku diesla. W II kwartale PKN Orlen sprzedał na stacjach paliw 973 tysiące ton oleju napędowego. To o 9 procent więcej niż w II kwartale 2009 roku, kiedy sprzedaż wyniosła 893 tys. ton. Wzrost sprzedaży dotyczy także gazu płynnego. W analizowanym okresie sprzedano 105 tysięcy ton LPG to o 9,4 procent więcej niż w II kwartale 2009 roku. Wówczas sprzedaż wyniosła 96 tys. ton.
W segmencie rafineryjnym, PKN Orlen sprzedał 1 mln 275 tysięcy ton benzyn tj. o 2 procent więcej niż w II kwartale ubiegłego roku (wówczas sprzedaż wyniosła 1 mln 250 tys. ton).
O 8,9 procent wzrosła sprzedaż rafineryjna oleju napędowego. W II kwartale 2010 roku wyniosłą 2 mln 192 tys. ton a rok wcześniej 2 mln 013 tys. ton.
O 5,8 procent zmalała sprzedaż LPG w tym segmencie. W II kwartale Orlen sprzedał 129 tysięcy ton gazu płynnego a rok wcześniej 137 tysięcy ton.
Istotny spadek PKN Orlen zanotował w sprzedaży olejów. W analizowanym okresie sprzedano 28 tysięcy ton a II kwartale 2009 roku 36 tysięcy ton olejów (spadek o 22,2 proc.).
Na koniec czerwca 2010 roku PKN Orlen ma 1691 stacji paliw w Polsce, w tej liczbie są 444 stacje z logo Bliska (dane Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego).