Payback rusza z kampanią promocyjną

Udostępnij artykuł

Promocję "5x więcej punktów" będzie wspierała ogólnopolska kampania telewizyjna. Spoty reklamowe będą się ukazywać w najważniejszych kanałach telewizyjnych. Za kreację spotu odpowiada Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Tydzień „5x więcej punktów” będzie też promowany na stronie www.payback.pl i stronach firm partnerskich. Promocja potrwa przez tydzień, od 14 do 20 kwietnia.
Dzięki promocji "5x więcej punktów" klienci mogą w dużo szybszy sposób wymienić zebrane punkty na nagrody, mile Miles & More lub przekazać je na cele charytatywne. W Niemczech prawie połowa z całej puli punktów zbierana jest przez uczestników właśnie podczas tego typu akcji specjalnych.
Multipartnerski program bonusowy Payback pojawił się na polskim rynku jesienią 2009 roku. Program wprowadziła do Polski firma Loyalty Partner. Program od lat działa w Niemczech. Za pomocą jednej karty, uczestnicy programu mogą gromadzić punkty podczas zakupów w wielu popularnych punktach sprzedaży i online. Ponadto mogą korzystać ze specjalnych zniżek, kuponów oraz ofert. Zebrane punkty można wymieniać na wiele sposobów, w tym na nagrody, mile Miles & More lub przekazać na cele charytatywne.
W programie oprócz sieci stacji BP uczestniczą również Allegro, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, Ateka1, Jys, Kolporter, Mango Media i Mix Electronics.
W Niemczech, w ciągu ostatnich 10 lat Program Payback osiągnął pozycję najpopularniejszego i najbardziej efektywnego programu tego typu w Europie. Obecnie kartę Programu Payback posiada i aktywnie z niej korzysta około 60 procent gospodarstw domowych w Niemczech. W Polsce zaledwie w pół roku od startu programu, liczba aktywnych kart Payback przekroczyła pięć milionów.
Opublikowano: 08.04.2010
Aktualizacja: 08.04.2010