Pepsi Mango dołącza do rodziny wariantów smakowych

Udostępnij artykuł
W tym roku PepsiCo najsilniej w swojej historii działań promocyjnych stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych – obecnie firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku Mango.

W ten sposób marka odpowiada na oczekiwania konsumentów, którzy lubią smak coli, chcą ograniczać spożycie cukru w napojach i są otwarci na nowe połączenia smakowe. Oprócz nowego smaku producent odświeża wizualnie całą rodzinę wariantów smakowych oraz Pepsi Max i oferuje zupełnie nowe opakowania, o czym mówią aktualne kampanie mediowe dla Pepsi Max oraz Pepsi Mango.

Jak wynika z raportu Ipsos Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków[1], aż 33 proc. badanych aktywnie próbuje zredukować konsumpcję cukru. Tendencję tę widać również w decyzjach zakupowych konsumentów – aż 48 proc. z nich sięga po napoje z niską lub zerową zawartości cukru. Najnowsze cole smakowe Pepsi, obejmujące Mango oraz Raspberry, wchodzą w skład dynamicznie rozwijającego się segmentu bezcukrowych napojów, sygnowanego hasłem „Maksimum smaku, zero cukru”.

– Pepsi to marka, która unika nudy i stawia na urozmaicenie. Wiemy, że smak klasycznej Pepsi jest absolutnie ponadczasowy, jednakże dostrzegamy rosnącą otwartość na nowe smaki wśród konsumentów. Chęć spróbowania nowości może być kluczowym elementem decyzji zakupowej – powiedział Michał Machaj, kierownik marki Pepsi w PepsiCo. – Pepsi o smaku mango to bezpośrednia odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Dostrzegliśmy nadzwyczaj silne zainteresowanie tą propozycją i wyjątkowo pozytywne reakcje konsumentów. Wierzymy, że jest to doskonały dodatek do rodziny uwzględniającej również Pepsi Lime oraz Pepsi Wild Cherry – dodał Michał Machaj.

Nowe opakowania

Kolejną nowością są opakowania oraz odświeżenie wizualizacji dla wszystkich wariantów smakowych Pepsi Max. To przede wszystkim wyjątkowa „zakręcona” butelka AXL, która zdecydowanie wyróżnia się na półce, intryguje i zachęca do zakupu. Co równie ważne, nowe opakowanie w 100 proc. nadaje się do recyklingu. Oprócz butelek producent zachęca konsumentów do zakupu Pepsi bezcukrowych w aluminiowych puszkach (standard oraz sleek), które pokryte zostały eleganckim, matowym wykończeniem. Nowe atrakcyjne i czytelne grafiki ułatwiają konsumentom identyfikację wariantów smakowych oraz podkreślają bezcukrowość napoju.

Silna kampania 360°

2020 to rok bardzo silnych kampanii dla Pepsi bezcukrowych. Już od lutego trwa kampania Pepsi Max, podczas gdy od kwietnia ruszyła Pepsi Mango. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji (https://www.youtube.com/watch?v=kYH5AfIRrsg), mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram), współpracę z influencerami (m. in. Jakobem Koselem, Martą Wierzbicką, Adamem Wiejakiem, Wiktorią Gąsiewską, czy Taste of Warsaw), promocję outdoorową, jak również specjalne materiały POS. Lokalizację spotu reklamowego przeprowadziła agencja BBDO, a formaty cyfrowe przygotowała agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiada OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.


[1] https://www.ipsos.com/pl-pl/trendy-w-zwyczajach-zywieniowych-food-trends

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.