Pierwsza restauracja ComfortExpress

Udostępnij artykuł

ComfortExpress podjęła się stworzenia nowej restauracyjnej sieci franczyzowej – ComfortRestaurant, do której mogą przystąpić zarówno nowe jak i istniejące restauracje.

Inwestorowi z Żywca spółka zapewniła technologiczne wsparcie w postaci miedzy innymi sprzętu IT – terminala do obsługi Gości, oprogramowania wspomagającego prowadzenie działalności gastronomicznej oraz serwisu. Firma odpowiedzialna była również za projekt aranżacji wnętrza, późniejszą koordynację remontu oraz koordynację dostaw. Dostosowanie obiektu trwało zaledwie dwa tygodnie. Całościowy remont, wystrój sali, przeszkolenie pracowników oraz niezbędne wsparcie sprzedaży w dniu otwarcia, leżało również po stronie franczyzodawcy .

Ważnym elementem współpracy jest wsparcie marketingowe, które otrzymała restauracja. ComfortExpress podjął się działań w zakresie obrandowania, zarówno zewnętrznego, jak i reklam przy drogach dojazdowych. Rozpoczęto również współpracę z lokalną prasą, portalami informacyjnymi, atrakcjami turystycznymi, jak i z kościołami oraz drużynami piłkarskimi. Specjalna oferta nie ominęła biur podróży, natomiast okoliczni mieszkańcy zostali objęci akcją promocyjną.

Obiekt oferuje bogaty program zniżek zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i dla stałych klientów indywidualnych. Dzięki współpracy z firmą Samsung do dyspozycji jest również stanowisko z bezpłatnym dostępem do Internetu. Restauracja posiada 50 komfortowych miejsc oraz autorskie menu, które dostępne będzie również w innych tego typu restauracjach.

Część kosztów otwarcia restauracji pokryta została przez stałych partnerów, z którymi ComfortExpress współpracuje – miedzy innymi – "Pepsi" i "Lubiana"

ComfortExpress, ComfortRestaurant i ComfortCaffe to marki, które działając w ramach umowy franczyzowej, tworzą jednolitą sieć obiektów noclegowych i gastronomicznych. ComfortExpress oferuje obiekty noclegowe i restauracje dla wszystkich – biznesu, rodziny, podróżujących, wypoczywających. Tanio, dobrze i niezawodnie. Oferta franczyzowa skierowana jest do inwestorów zainteresowanych posiadaniem własnego hotelu lub restauracji oraz do osób prowadzących działalność hotelarską i gastronomiczną, jak również właścicieli stacji benzynowych.
 

Opublikowano: 12.05.2010
Aktualizacja: 12.05.2010