Portfolio Finlandia Vodka rozszerza się o nową kategorię

Marka Finlandia rozszerza ofertę swoich produktów o nową serię alkoholi – Finlandia Botanical. Nowość w portfolio marki stanowią dwa smaki naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu.

Trunek o obniżonej zawartości alkoholu będzie stanowił idealną bazę do orzeźwiających letnich drinków. Hasło „Jestem smakiem fińskiego lata” jest motywem przewodnim kampanii startującej 26 maja i trwającej do końca sierpnia 2021 roku. Działania promocyjne realizowane w ramach kampanii obejmują aktywności konsumenckie, komunikację PR oraz działania z influencerami.

Wraz z nadchodzącym letnim sezonem Finlandia Vodka wprowadza na rynek alkohol, jakiego jeszcze nie było. Finlandia Botanical, czyli nowa pozycja w produktowym portfolio firmy, to dwa niebanalne smaki: Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża, które były zainspirowane fińskim latem spędzanym na łonie nieskazitelnie czystej natury. Miejsce pochodzenia oraz porę roku, które stanowiły inspirację dla stworzenia tego produktu, podkreśla główne hasło kampanii „Jestem smakiem fińskiego lata”.

Poza wyjątkowymi propozycjami smakowymi, które zostały nadane Finlandii Botanical w procesie naturalnej infuzji, nowy produkt charakteryzuje się brakiem cukru oraz sztucznych substancji słodzących.

Warianty pojemności dostępne w sklepach to 0,5 l (w rekomendowanej cenie 34,99 – 39,99 zł) oraz 0,7 l (w rekomendowanej cenie 39,99 – 44,99 zł) dla obu smaków.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– KWIECIEŃ-MAJ 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.