Autorką i inicjatorką projektu w rynku jest Monika Ferreira. Założycielka i doradca strategiczny w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy. Premierowe webinarium, wprowadzające Projekt Franczyza 2.0 na rynek,odbędzie się na platformie Forbes Polska już w poniedziałek 19 kwietnia o 14.00. Udział jest bezpłatny. Rejestracja: TUTAJ.
Monika Ferreira zaprosiła na początek do współpracy w projekcie trze sieci franczyzowe. To archetypowe sieci #Franczyza 2.0 – jak o nich mówi. Podczas premierowego webinarium porozmawia właśnie z nimi. Są to: Żabka Polska, którą reprezentował będzie dr Adam Manikowski, dyrektor zarządzając. Columbus Elite będzie reprezentować CEO Paweł Bednarek, a Pascal Franchise CEO Marek Rogala.
W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych pojawi się wywiad z twórcami nowej marki gastronomicznej: Markiem Rogalą, Janem Rogalą i Pascalem Brodnickim.
Franczyza 2.0 tonowa jakość franczyz. DSieci,które zapewniają franczyzobiorcom zaawansowany know how, zarówno w zakresie wiedzy produktowej, jak i w zakresie rozwoju biznesu. To sieci bardzo dobrze poukładane organizacyjnie, potrafiące systemowo dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z partnerami. Ich modele operacyjne oparte są zwykle na trzech filarach: strategia, edukacja, technologia. Dzięki czemu mają wysoki potencjał skalowalności i zdolność zyskownego wzrostu. Zarówno biznesu franczyzodawcy jak i franczyzobiorcy – tak o projekcie mówi jego autorka.
O czym jest ProjektFranczyza2.0?
Strategia, edukacja, technologia to całoroczna wielokierunkowa inicjatywa skierowana do rynku franczyzy. Ma stymulować powstawanie nowej jakości zarządzania, działania i bezpieczeństwa współpracy we franczyzie.
Będziemy podpowiadać potencjalnym franczyzobiorcom, jak rozpoznawać dobre franczyzy – mówi MonikaFerreira. W 2021 zainicjowałam na rynku franczyzy Projekt Franczyza 2.0, aby opowiedzieć o drogach, którymi podążają liderzy we franczyzie, rozwijając swoje sieci.
Fundamentem projektu jest pisana przez Monikę Ferreira książka„Franczyza 2.0. Jak zbudować udaną strategię skalowania sieci franczyzowej”i inicjatywy towarzyszące: webinaria, dyskusje panelowe, edukacja dla biznesu we franczyzie, analizy potencjału systemów franczyzowych. Sama książka powstaje we współpracy z partnerami w Projekcie Franczyza 2.0. Co miesiąc powstaje jeden rozdział, którego współtworzenie z partnerem będzie od maja prezentowane w cyklu webinariów dedykowanych partnerom: „Franczyza 2.0, czyli jak rozpoznać dobrą franczyzę”.
Realizując Projekt Franczyza 2.0 chcemy zwiększać powszechną świadomość rynkową na temat znaczenia najlepszych praktyk w rozwoju strategicznym, operacyjnym i finansowym sieci franczyzowych. W ocenie sieci franczyzowych nie chodzi tylko o markę sieci, liczenie, ilu sieć ma partnerów i jakie opłaty. Tu chodzi o sprawdzenie tzw. dlaczego. O to, jak dalece sieć jest przygotowana do powielania centralnych rozwiązań na lokalnych rynkach, aby wszyscy jej uczestnicy mogli realizować zyskowne wzrosty- mówi Monika Ferreira.– Chodzi o powielalność, skalowalność, standaryzację. To gwarantuje bezpieczeństwo, że nikogo w sieci po drodze nie zgubimy.
LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.