Program lojalnościowy na stacjach Moya

Udostępnij artykuł

Moya to nowy program stacji partnerskich realizowany przez spółkę Anwim. Ubiegły rok sieć zakończała licząc pięć stacji. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami przedstawicieli firmy każdego roku ma być uruchamianych 20 nowych stacji. Docelowo sieć miałaby liczyć ok. 100 obiektów.

Anwim jest otwarty na współpracę ze wszystkimi właścicielami stacji, którzy chcieliby przystąpić do sieci. Oczywiście może okazać się, że poziom sprzedaży na danej stacji jest niższy od oczekiwanego i wówczas przystąpienie do grupy może okazać się problematyczne. Spółka deklaruje jednak, że każdy przypadek traktowany jest indywidualnie i w sytuacji gdy sprzedaż na stacji nie jest odpowiednio wysoka, ale istnieje szansa na jej wzrost istnieje możliwość przyłączenia stacji do sieci.

W dalszej perspektywie sieć Anwim chciałby wprowadzić na stacjach Moya również karty flotowe , które traktowane są jako bardzo istotny element projektu sieci paliw Moya. Wprowadzenie kart lojalnościowych ma nastąpić jednak nie wcześniej niż na jesieni tego roku.

Anwim jest jednym z największych w kraju hurtowych dystrybutorów paliw. Firma powstała w 1992 roku. Od tego czasu stała się jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Anwim prowadzi hurtową sprzedaż na terenie całego kraju oraz prowadzącą własne stacje benzynowe.

Jak deklaruje firma jednym z głównych atutów Anwim jest znakomity system zaopatrzenia, pozwalający na korzystanie z całej infrastruktury logistycznej krajowych dostawców paliw. Firma może się pochwalić liczbą ponad 700 stale kooperujących z nią firm.
 

Opublikowano: 15.04.2010
Aktualizacja: 15.04.2010