Publikacja jest kierowana do zarządów sieci stacji paliw, niezależnych operatorów, inwestorów, dostawców produktów FMCG do sklepów, projektantów i architektów stacji, ekspertów rynku, firm konsultingowych i badawczych, instytucji i organizacji działających na rynku paliwowym,
Raport opracowuje redakcja portalu Petrolnet.pl oraz czasopisma Stacja Benzynowa we współpracy z wiodącymi firmami konsultingowymi, instytutami badawczymi i ekspertami polskiego rynku paliwowego, handlu detalicznego oraz rynku horeca. Do współpracy w przygotowaniu Raportu 2010 zwróciliśmy się między innymi do: AC Nielsen, Deloitte, Agencja Rynku Energii S.A., GfK Polonia, Euromonitor, ARS
Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego, Polska Organizacja Gazu Płynnego, Qualifact, GiPA, Lekkerland, Tradis (Grupa Emperia),McLane (Eurocash).
Raport Stacje Paliw 2010 – sprzedaż detaliczna to atrakcyjne miejsce promocji dla wszystkich firm zainteresowanych dotarciem ze swoją ofertą do kluczowych osób podejmujących decyzje w zakresie: inwestycji, modernizacji i wyposażenia stacji paliw, zakupu sprzętu i urządzeń sklepu i gastronomii, dostaw paliw i produktów FMCG, zaopatrzenia sklepów, restauracji i barów na stacjach, dostawców myjni oraz usług czystości oraz współpracy partnerskiej i franchisingowej
Na rynkach paliwowym i handlu detalicznego jesteśmy obecni od dwunastu lat. Do osób zarządzających w sieciach stacji benzynowych oraz sieciach handlowych kierujemy:
PETROLNET.PL – portal internetowy rynku stacji paliw
STACJA BENZYNOWA – czasopismo rynku paliwowego
FORUM PETROTREND – doroczne spotkanie i konferencja
Pobierz pełną wersję raportu Stacje Paliw – sprzedaż detaliczna 2010