Restauracje przy stacjach zarobią na bitwie

Udostępnij artykuł

Szczególnie dużej liczby klientów spodziewają się właściciele trzech restauracji "Leśne Runo", które położone są na głównej trasie dojazdowej na "pole bitwy". – Inscenizacja Bitwy Grunwaldzkiej przyciągnie setki tysięcy osób. Najdogodniejszą drogą dojazdu na pole bitwy, zarówno z Warszawy, jak i z Trójmiasta, jest krajowa 7-mka, przy której znajdują się trzy restauracje sieci "Leśne Runo" – mówi Tomasz Sztylko, odpowiedzialny za rozwój sieci.

– Z tego powodu, w ciągu całego tygodnia, a szczególnie podczas weekendu, spodziewamy się zwiększonego ruchu w naszych restauracjach w Małdytach, Grabinie k. Ostródy i Uniszkach Zawadzkich niedaleko Mławy – dodaje przedstawień "Leśnego Runa".

– Restauracje będą przygotowane na przyjęcie większej niż normalnie, ilości gości. W trzech lokalach dysponujemy 134 miejscami w środku (z klimatyzacją), dodatkowo osobno liczyć należy miejsca w sezonowych ogródkach przed restauracjami – zapowiada Tomasz Sztylko.

– Nie powinno zabraknąć także miejsc parkingowych. Mobilizujemy nasze zasoby ludzkie i techniczne, tak aby żaden z gości nie musiał zbyt długo czekać na posiłek – dodaje.

– Wyjazdy na inscenizację bitwy będą miały zapewne charakter rodzinny, dlatego dzieciom podróżującym z rodzicami proponować będziemy wprowadzone na początku wakacji zestawy dziecięce – przewiduje przedstawiciel sieci.

– Liczymy, że wielu klientów, których do tej pory nie mieliśmy okazji gościć, wróci do nas w przyszłości, a część zapewne zechce przystąpić do prowadzonego przez sieć "Leśne Runo" programu lojalnościowego – podsumowuje Tomasz Sztylko.

Pierwsza restauracja "Leśne Runo" powstała w roku 2001. Obecnie pod tym szyldem działa 14 obiektów, w tym 10 będących własnością Towarzystwa Przyjaciół Polskiej Kuchni S.A. oraz cztery funkcjonujące na zasadach franczyzy.

Opublikowano: 14.07.2010
Aktualizacja: 14.07.2010