Robert Stupak dyrektorem marketingu i e-commerce w Carrefour Polska

Udostępnij artykuł

Wraz z początkiem października 2022 roku, Robert Stupak objął funkcję dyrektora marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Dołączył on również do Komitetu Wykonawczego sieci.

Robert Stupak Carrefour Polska

Robert Stupak

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz e-commerce, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z największymi globalnymi markami w sektorze handlu detalicznego, e-commerce oraz branży technologicznej.

Od marca 2020 r. pełnił funkcję dyrektora marketingu i e-commerce w sieci Bricoman, należącej do francuskiej grupy Adeo. Wcześniej, od marca 2014 r. zarządzał marketingiem sieci Kaufland w Polsce, będącej częścią niemieckiej Grupy Schwarz. Odpowiadał tam m.in. za transformację marketingową oraz cyfrową firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w koncernie Hewlett-Packard, z którym związany był przez osiem lat, pełniąc różne funkcje kierownicze związane z marketingiem w Polsce i za granicą. Podczas pracy w Hewlett-Packard, w 2006 roku przeniósł się do centrali firmy w Londynie i odpowiadał za reklamę oraz zarządzanie marką w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Robert Stupak swoje wykształcenie zdobywał m.in. na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Politechnice Wrocławskiej.

Źródło: Carrefour Polska

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Stacje Paliw Sprzedaż Detaliczna RAPORT 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.