Ruszył przetarg Anwim na rebranding stacji eMila

Anwim, operator sieci stacji paliw Moya, rozpoczyna proces rebrandingu stacji samoobsługowych przejętych od BM Reflex. Spółka ogłosiła przetarg na przygotowanie i montaż wizualizacji zewnętrznej Moya na 30 stacjach paliw eMila. Oferty można składać do 4 grudnia br., a wymagany termin wykonania to 31 marca 2021 r. Docelowo, stacje samoobsługowe będą funkcjonowały jako Moya typu express.

Przejęcie stacji eMila odbywa się na podstawie umowy z 19 października br. pomiędzy Anwim a BM Reflex, dotychczasowym właścicielem stacji eMila. Obecnie trwa proces operacyjnego przyłączania poszczególnych lokalizacji do sieci Moya – każdego tygodnia włączane są trzy stacje eMila. Ten etap zakończy się w lutym przyszłego roku. Stacje włączone operacyjnie do sieci Moya przez pewien czas będą występowały w dotychczasowych, fioletowych barwach eMila.

Anwim równolegle rozpoczął kolejny etap wdrażania samoobsługowych stacji eMila i adaptacji ich do standardów sieci Moya. Ogłoszony właśnie przetarg na wykonanie rebrandingu obejmuje realizację inwentaryzacji przedwdrożeniowych, przygotowanie koncepcji wizualno-kosztowej oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej na 30 stacjach na terenie całego kraju.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2020 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Więcej szczegółów dla zainteresowanych podmiotów można uzyskać kontaktując się z Działem Wizualizacji i Projektów Stacji Anwim pod adresem e-mail: dzialwdrozen@anwim.pl.

Moya, jako jedyna sieć w kraju, oferuje swoim klientom trzy rodzaje stacji: tradycyjne – obsługowe z wielobranżowym sklepem oraz Caffe Moya, automatyczne – wyłącznie dla flotowych klientów biznesowych oraz Moya express – stacje samoobsługowe dla klientów detalicznych i biznesowych.

– Marka Moya funkcjonuje na polskim rynku już od ponad dziesięciu lat. Przez ten czas stała się synonimem najwyższej jakości, dobrych cen i komfortu związanego z pobytem na stacji paliw. Stacje samoobsługowe są dopełnieniem szerokiej oferty sieci Moya, a ich zalety: możliwość szybkiego i bezkontaktowego uzupełnienia baku są szczególnie doceniane w tym pandemicznym okresie. Jestem przekonany, że stacje te będą pierwszym wyborem dla wielu naszych klientów, a w przyszłości staną się wizytówkami naszej sieci w miastach i w lokalizacjach, gdzie nie ma możliwości otworzenia tradycyjnej stacji paliw, wzbogaconej o sklep i koncept gastronomiczny Caffe Moya – mówi Filip Puchalski, członek zarządu Anwim.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.