Shell podpisał umowę z Coffee Republic

Udostępnij artykuł

Na 450 stacjach Shella w ciągu najbliższych 12 miesięcy pojawią się kąciki kawowe znanej w kilku krajach Europy sieci Coffee Republic. Na stajach zostaną zainstalowane samoobsługowe ekspresy MyCoffee, będące częścią oferty Coffee Republic.

Coffee Republic to sieć franczyzowa. Powstała w1995 roku. Działa głównie w Wielkiej Brytanii, ale ma swoje lokale także w Irlandii, USA I kilku innych krajach m.in. na Bliskim Wschodzie. Firma szuka franczyzobiorców także w innych krajach. Oferta jest dostępna na stronie internetowej firmy.
– To nowy sposób dotarcia do naszych klientów – ocenia umowę z Shell Tariq Affara, prezes Coffee Republic. – Dzięki tej współpracy nasza marka będzie znana w całym kraju.
Shell nie ma spójnej koncepcji dla wszystkich stacji na całym świecie. W Polsce koncern chce otwierać własny koncept gastronomiczny „Power to drive”.
Oferta fast food ma być dostępna na 90 proc. wszystkich stacji Shell w Polsce.
Jak informuje biuro prasowe Shell w Polsce, ogólne założenie konceptu to zaproponowanie klientom prostej, szybkiej przekąski łatwej do zjedzenia w drodze. W ofercie znajdzie się asortyment hot-dogów, kanapek i napoi. Trwają prace nad rozszerzaniem oferty asortymentu. Na stacji będą też stoliki i krzesła, jeśli ktoś zechce zjeść na miejscu.
Autorem oprawy jest agencja Albert Lumberjacker, która stworzyła nazwę sieci, hasło, logotyp oraz wizualizację całego konceptu. Hasło promujące, które pojawi się na banerach przy stacjach Shella brzmi "Kieruj się smakiem".
Na koniec pierwszego kwartału Shell dysponował w Polsce siecią 384 stacji paliw.

 

Opublikowano: 27.08.2010
Aktualizacja: 27.08.2010