Sieć Intermarché przeprowadzi rebranding stacji paliw

Udostępnij artykuł

Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Będą jeszcze bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci. Dodatkowo, Intermarché zaoferuje atrakcyjne dofinansowania dla przedsiębiorców zainteresowanych przeprowadzeniem zmiany wizerunku własnej stacji paliw.

Intermarche rebranding stacja

Jak informują przedstawiciele sieci, Intermarché od lat konsekwentnie realizuje strategię rozwoju segmentu paliw. Kolejnym, równie istotnym elementem realizacji objętego kierunku jest rebranding przysklepowych stacji paliw. Wynika on z chęci odświeżenia ich wizerunku, modernizacji, uspójnienia z identyfikacją wizualną sieci, a przede wszystkim dostosowania do obecnych potrzeb i oczekiwań klientów.

Każda z odnowionych stacji będzie się wyróżniać kolorystyką nawiązującą do podstawowych barw Intermarché – czarnego i czerwonego z elementami bieli, w kontrze do wcześniej dominujących szarości i obłości. Zmiany obejmą każdorazowo: otok wiaty, obudowę słupów wiaty, pylon cenowy i otok budynku danego sklepu.

Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność pod szyldem Intermarché może liczyć na wsparcie finansowe od sieci w przypadku chęci przeprowadzenia zmian własnej stacji paliw. To atrakcyjna propozycja dla przedsiębiorców chcących intensywnie rozwijać swoje biznesy.

Sieć Intermarché zachęca wszystkich niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność w ramach Intermarché do przeprowadzenia rebrandingu swoich stacji paliw. Dzięki wsparciu finansowemu ze strony sieci, taka operacja nie będzie aż tak kosztowna. Zakładamy, że do końca roku swój wizerunek odświeży 10 stacji paliw – mówi Benjamin Ferte, prezes zarządu, SCA Petrole Polska, spółki zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC-KWIECIEŃ 2023 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Stacja Benzynowa marzec kwiecien okladka tekst

Obecnie w całej Polsce funkcjonuje niemal 70 stacji paliw przy sklepach Intermarché, co gwarantuje sieci niezachwianą pozycję lidera przymarketowych stacji paliw w Polsce.

Od ponad dwóch lat, od 1 lutego 2021 r., w ramach sieci Intermarché, działa spółka SCA Petrole Polska, centrala zakupowa paliw dla Grupy Muszkieterów w Polsce. Od tego samego roku działa też specjalny Fundusz Stacji Paliw. Jest to oddolna inicjatywa, w całości stworzona i zarządzana przez franczyzobiorców. Za cel ma wspieranie rozwoju sieci handlowej Intermarché w zakresie finansowania budowy nowych stacji paliw.

źródło: Intermarché

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 31.05.2023
Aktualizacja: 31.05.2023