Sieć Spar wprowadza nowości w większości kategorii

Udostępnij artykuł

Spar w ciągu ostatnich 4 miesięcy wprowadziła 80 nowych produktów pod marką własną. Nowości dostępne są w wielu kategoriach i obejmują: warzywa, sosy, budynie, kakao i czekoladę, owsiankę instant oraz jako danie gotowe, ciastka, wafle, orzechowe batony, krakersy, sezamki, soki, a także produkty non food, jak pasty do zębów, torebki prezentowe czy pieluchy dla dzieci. W ciągu ostatnich 6 miesięcy Spar zaoferował klientom aż 150 nowych indeksów w ramach marki własnej, produkowanych w większości we współpracy z polskimi producentami.

spar logo

Marka własna Spar obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo Spar, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at Spar, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę Spar Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Wiemy, że szeroka oferta marki własnej to duży atut naszej sieci. Sytuacja makroekonomiczna w Polsce skłania Polaków do kupowania produktów w atrakcyjnych cenach, jednocześnie nie rezygnując z ich jakości. Jesteśmy dumni z naszej marki własnej – sami też chętnie ją kupujemy, bo wiemy, że są to bardzo dobre produkty. Ważne są też długoterminowe relacje, jakie zbudowaliśmy z naszymi dostawcami – polskimi producentami – mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Ponadto Spar Polska nawiązała współpracę ze Spar Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach Spar w Polsce.


Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci Spar są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już kilkaset indeksów. Dzięki produktom Spar klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.

Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

SB CS okladka


Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów Spar, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Linia ta już zyskała uznanie konsumentów, czego wyrazem jest wyróżnienie jej w prestiżowym plebiscycie.

źródło: Spar

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.