Sieć stacji paliw Avia startuje z nową kampanią wizerunkową

Udostępnij artykuł

Jak w szwajcarskim zegarku – to najnowsze hasło promujące sieć stacji Avia w Polsce, zarządzaną przez Grupę Unimot. Obok szwajcarskich korzeni, wysoka jakość paliw, produktów i usług w przystępnej cenie, składają się na wspomniane w claimie niezawodną dokładność i precyzyjne działanie. Nowa odsłona kampanii startuje wraz z konkursem Czas na szwajcarskie nagrody.

nowa kampania avia

Celem ruszającej kampanii wizerunkowej jest podkreślenie konkurencyjnej oferty sieci stacji Avia, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów i usług. Hasło “Jak w szwajcarskim zegarku” nawiązuje do wartości najczęściej kojarzonych z jednym z flagowych szwajcarskich produktów – zegarkiem – a zatem niebywałą precyzją i dokładnością, przypisywanym mechanizmom wychodzącym spod rąk szwajcarskich zegarmistrzów. Tym samym sieć Avia w Polsce podkreśla, że nieodłączną cechą oferowanych przez stacje tej marki usług jest dbałość o każdy szczegół. W tę ideę wpisuje się koncept Eat&Go, zapewniający klientom stacji aromatyczną kawę, a także dopracowaną pod względem designu i ergonomii strefę sklepową.

Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii, również ta skupia się na szwajcarskich korzeniach marki Avia, jednocześnie nieustannie podkreślając wysoką jakość standardów wprowadzanych na naszych stacjach Avia w Polsce. Najnowsza odsłona bazuje na niezwykle popularnych skojarzeniach z niezawodnymi, wykonanymi z najlepszych materiałów, eleganckimi, a zarazem funkcjonalnymi szwajcarskimi zegarkami. Tym samym marka Avia oferuje swoim klientom dogodną, komfortową, ale także dopracowaną estetycznie strefę sklepową Eat&Go, wysoką jakość paliw, szeroką ofertę produktową oraz liczne promocje cenowe – mówi Robert Nowek, dyrektor zarządzający siecią Avia w Polsce i w Ukrainie, Grupa Unimot.

Szwajcarski styl, znany jako Swiss Design, stanowi nieodłączny element komunikacji wizerunkowej Avia. Tym razem hasło kampanii nawiązuje także do dorobku kulturowego, czyli produktu, z którego słynie Szwajcaria, co w języku polskim znalazło swoje odzwierciedlenie w popularnym powiedzeniu, które niesie za sobą uniwersalne wartości takie jak niezawodność i niezwykła precyzja.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MAJ-CZERWIEC 2023 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

STACJA BENZYNOWA maj czerwiec petrolnet

Kampania startuje wraz z konkursem ,,Czas na szwajcarskie nagrody”. W drodze cotygodniowego losowania klienci stacji będą mogli wygrać zegarki marki Swatch. Nagroda główna to wycieczka do Szwajcarii. Konkurs trwa do 2 września 2023 r.

źródło: Unimot

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 17.07.2023
Aktualizacja: 17.07.2023