Ruszyła kolejna kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Stacje Moya zostały partnerem akcji. Jej celem jest budowanie świadomości konsumentów i zachęcanie do wypłaty gotówki w sklepach, na stacjach benzynowych i w innych punktach usługowych.
Fundacja Polska Bezgotówkowa od lat podejmuje działania w zakresie rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce. Tym razem zachęca do korzystania z usługi cashback podczas zakupów w sklepach, na stacjach benzynowych czy w innych punktach, w których można zapłacić kartą.
Cashback to usługa dostępna w oznaczonych punktach handlowo-usługowych. Polega na wypłacie pieniędzy podczas dokonywania płatności kartą w kasie. Obecnie usługa dostępna w ponad 280 tys. punktach w Polsce: w sklepach, na stacjach benzynowych i w placówkach pocztowych. Za wypłatę gotówki punkt nie pobiera dodatkowych opłat. Ewentualna opłata (ok. 1-2 zł) leży po stronie banku, ale większość oferuje ją za darmo.
Ogólnopolska kampania wystartowała 17 czerwca. Od tego dnia w rozgłośniach radiowych RMF FM i Radio ZET oraz dodatkowo w stacjach lokalnych i tematycznych można usłyszeć informacyjne spoty. Równolegle kampania prowadzona jest w mediach cyfrowych, m. in. poprzez e-mailing i media społecznościowe. Informacje pojawią się także w prasie ogólnopolskiej i regionalnej.
W tegorocznej edycji kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa, oprócz stacji Moya, biorą udział m. in. sklepy Carrefour, Empik i Netto.
W okresie trwania kampanii klienci stacji Moya będą mogli zapoznać się z materiałami informacyjnymi nt. możliwości wypłaty gotówki podczas płatności kartą za paliwo i inne zakupy. Materiały będą wyeksponowane w strefach kas oraz przy drzwiach wejściowych.
Kampania potrwa do końca lipca.
źródło: Anwim
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.