Stacje Moya dołączają do kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

Udostępnij artykuł

Ruszyła kolejna kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Stacje Moya zostały partnerem akcji. Jej celem jest budowanie świadomości konsumentów i zachęcanie do wypłaty gotówki w sklepach, na stacjach benzynowych i w innych punktach usługowych.

cashback anwim

Fundacja Polska Bezgotówkowa od lat podejmuje działania w zakresie rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce. Tym razem zachęca do korzystania z usługi cashback podczas zakupów w sklepach, na stacjach benzynowych czy w innych punktach, w których można zapłacić kartą.

Cashback to usługa dostępna w oznaczonych punktach handlowo-usługowych. Polega na wypłacie pieniędzy podczas dokonywania płatności kartą w kasie. Obecnie usługa dostępna w ponad 280 tys. punktach w Polsce: w sklepach, na stacjach benzynowych i w placówkach pocztowych. Za wypłatę gotówki punkt nie pobiera dodatkowych opłat. Ewentualna opłata (ok. 1-2 zł) leży po stronie banku, ale większość oferuje ją za darmo.

Ogólnopolska kampania wystartowała 17 czerwca. Od tego dnia w rozgłośniach radiowych RMF FM i Radio ZET oraz dodatkowo w stacjach lokalnych i tematycznych można usłyszeć informacyjne spoty. Równolegle kampania prowadzona jest w mediach cyfrowych, m. in. poprzez e-mailing i media społecznościowe. Informacje pojawią się także w prasie ogólnopolskiej i regionalnej.

W tegorocznej edycji kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa, oprócz stacji Moya, biorą udział m. in. sklepy Carrefour, Empik i Netto.

W okresie trwania kampanii klienci stacji Moya będą mogli zapoznać się z materiałami informacyjnymi nt. możliwości wypłaty gotówki podczas płatności kartą za paliwo i inne zakupy. Materiały będą wyeksponowane w strefach kas oraz przy drzwiach wejściowych.

Kampania potrwa do końca lipca.

źródło: Anwim

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.