Statoil promuje swoją “małą gastronomię”

Udostępnij artykuł

Prowadzona obecnie kampania reklamowa kawy Made To Go wspiera jej wprowadzenie do sprzedaży na stacjach paliw Statoil. W ramach działań wykorzystywane są przekazy pod hasłem "Pełnia smaku nowej świeżo parzonej kawy".

Rozpoczęta 17 maja bieżącego roku akcja obejmuje telewizję (spoty sponsoringowe w TVN24), radio (m.in. Polskie Radio, RMF FM, Radio Zet) oraz same stacje Statoil (materiały POS). Koncepcję i kreację kampanii zaplanowanej do 4 lipca przygotowała agencja Momentum Worldwide, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Momentum Worldwide w ramach zawartej właśnie umowy będzie obsługiwać reklamowo Statoil w Polsce do końca przyszłego roku.

Statoil Poland, spółka norweskiego koncernu Statoil obecna jest w Polsce od 1992 roku. Statoil posiada obecnie w Polsce sieć 297 stacji paliw, z czego 186 to stacje własne typu Premium działające pod logo Statoil, a 48 to stacje własne funkcjonujące pod logo 1-2-3. Ponadto 63 stacje franczyzowe.

Ponadto firma zajmuje się również dostawami lekkiego oleju opałowego oraz gazu płynnego, zarówno do odbiorców przemysłowych jak i prywatnych. Statoil posiada w swojej ofercie także szeroką gamę środków smarnych, olejów przemysłowych i silnikowych najwyższej jakości.