Systemy ekspozycji cen dla stacji Orlenu

Udostępnij artykuł

Zgodnie z wymaganiami Orlenu wszystkie elementy powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie promieniowania UV oraz czynników zewnętrznych. Elementy POS powinny posiadać możliwość instalacji przez niewykwalifikowane osoby, produkty POS powinny posiadać możliwość instalacji przez niewykwalifikowane osoby, kolorystyka wyrobów powinna być oparta na palecie RAL wg. katalogu wzorcowego, a utrzymanie elementów w czystości nie powinno wymagać konserwacji za pomocą specjalnych środków termicznych.

Orlen oczekuje również, że oferenci będą mogli zadeklarować możliwość serwisowania ok. 2000 stacji rocznie w Polsce. Muszą oni również być w stanie przeprowadzić bezpłatne szkolenia dla kierowników regionalnych oraz menedżerów biznesu sklepowego z systemów ekspozycji cen i sposobu instalacji tych elementów w sklepie oraz nowości rynkowych.

Oferenci powinni również potwierdzić możliwość przygotowania bezpłatnych kwartalnych raportów z wizyt na stacjach z uwzględnieniem zapotrzebowań i braków z zakresu elementów POS. Innym istotnym warunkiem jest również zapewnienie stworzenie bezpłatnie platformy internetowej umożliwiającej bezpośrednie i szybkie składanie zamówień przez stacje.

Osobą kontaktową w sprawie zapytania ofertowego jest Monika Cichocka z Biura Zakupów PKN Orlen (tel. kom. 605 193 445, email: Monika.cichocka@orlen.pl). Oferty należy składać do 30 kwietnia 2010 roku. PKN Orlen zastrzegł sobie prawo do dowolnego wyboru podmiotów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do części lub całości zakresu złożonych odpowiedzi oraz do zawarcia umowy z więcej niż jednym dostawcą.
 

Opublikowano: 28.04.2010
Aktualizacja: 28.04.2010