Sprzedaż dotyczy albumu The Dance grupy Faihhless, który do niedawna dostępny był wyłącznie w hipermarketach Tesco. Teraz zdecydowano się rozszerzyć sprzedaż także na 420 stacje paliw brytyjskiego giganta.
W sierpniu sieć Tesco nawiązała współpracę marketingową także z włoskim koncernem Fiat. W czasie obowiązywania promocji, klienci stacji paliw Tesco mogą wygrać limitowaną edycję samochodu „Faithless Fiat Punto Evo”.
Nie wiadomo czy Tesco zdecyduje się na wprowadzenie do sprzedaży na stacjach także płyt innych wykonawców. Niedawno Tesco podpisało umowę na wyłączność w sprzedaży debiutanckiej płyty Girl Aloud Nadine Coyle.
W Polsce koncern Tesco posiada 26 przymarketowcyh stacji paliw (dane Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego za I kwartał 2010 roku.). Od grudnia 2009 roku sieć powiększyła się o dwa obiekty.
Największym operatorem stacji przymarketowych w Polsce jest koncern Carreforum mający 44 obiekty (dane POPiHN za I kw. 2010 r.). Na drugim miejscu jest Intermarche z 27 stacjami. Stacje przymarktowe w Polsce z reguły nie prowadzą sprzedaży pozapaliwowej (oprócz kilku produktów m.in. płynu do spryskiewaczy). Dzięki ograniczonym kosztom są w stanie zaoferować (podobnie jak stacje automatyczne), najniższe ceny paliw na rynku.