W czasie kryzysu pojawiło się wiele wyzwań

Udostępnij artykuł

– Konsekwentne jej wdrażanie i właściwe komunikowanie podejmowanych działań pozwoliło nam zdobyć zaufanie inwestorów. Nagroda od IR Magazine to kolejny dowód na to, że stosowana przez nas otwarta i przejrzysta polityka informacyjna w ponadstandardowym wręcz zakresie jest bardzo dobrze oceniana przez przedstawicieli rynku kapitałowego nie tylko w Polsce, ale również i zagranicą – dodaje wiceprezes zarządu PKN Orlen ds. finansowych.

Międzynarodowy miesięcznik IR Magazine drugi rok z rzędu przyznał PKN Orlen wyróżnienie "Best investor relations by a Polish company 2010". Ogłoszenie wyników tegorocznej edycji konkursu i wręczenie nagród odbyło się na uroczystej gali w Londynie.

– Ogromnie nas cieszy, że setki spotkań z inwestorami i analitykami, jakie odbywamy co roku, satysfakcjonują rynek na tyle, że nasze standardy stają się najlepszymi praktykami w Relacjach Inwestorskich – podsumowuje Sławomir Jędrzejczyk.

Nagrodę "Best investor relations in Poland" przyznaje corocznie międzynarodowe czasopismo specjalistyczne IR Magazine w wyniku niezależnego badania przeprowadzonego wśród ponad 700 przedstawicieli międzynarodowego rynku kapitałowego. IR Magazine jest globalnym, prestiżowym miesięcznikiem poruszającym zagadnienia Relacji Inwestorskich.

Opublikowano: 07.07.2010
Aktualizacja: 07.07.2010