What the Snack?! E.Wedel z nową kampanią skierowaną do młodych konsumentów!

Udostępnij artykuł

Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack. To seria czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych osób, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie oni, młodzi zjadacze czekolad tzw. „zetki” i „alfy”, zadecydowali o smaku i wyglądzie nowości, które mają w pełni odpowiadać ich oczekiwaniom. Tym razem konsumenci stali się influencerami i wystąpili w kampanii marki Snack!

WEDEL SNACK KV

Wedel Snack – nowa linia czekolad, których warianty zostały zainspirowane ulubionymi smakami i przekąskami młodych: superkwaśnym, słodko-słonym, colą, popcornem i gumą balonową.
Nowa generacja Polaków miała możliwość testowania czekolad podczas letniego festiwalu muzycznego SBM FFestival, gdzie marka pojawiła się ze swoją strefą w ramach pre-launchu. Spontaniczne wrażenia uczestników testujących nowości Wedel Snack zostały uwiecznione na spotach stworzonych przez markę.

Wedel Snack to marka, która chciała odpowiadać na realne potrzeby młodych konsumentów, przełamywać nudę i schematy, do których przyzwyczaiła nas kategoria tabliczek i podawać je w sposób, który rozumie i ceni sobie nasza grupa docelowa. Aby skrócić dystans i poznać spontaniczne i autentyczne opinie „zetek” i „alf” pojawiliśmy się na popularnym festiwalu i daliśmy im możliwość przetestowania nowych produktów. Całość zebraliśmy w formie krótkiego video, który stał się oficjalnym spotem naszej marki – mówi Karolina Zagórska, Senior Brand Manager w Lotte Wedel.

Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

SB CS okladka

W drugiej połowie września, marka ruszyła także z działaniami reklamowymi online. To właśnie na ulubionych platformach młodych – Tik Toku i Instagramie pojawiły się pierwsze treści, które docierają do młodych i odpowiadają na trendy.
Ostatnim elementem kampanii What the Snack?! są działania z zakresu marketingu muzycznego. W ramach współpracy z polską wytwórnią hip-hopową SBM Label, powstał dedykowany tej nowości utwór “Takie Mam”, stworzony przez młodego, polskiego rapera – Aleksandra Wasiluka, znanego jako Fukaj. Raper, opowiadając w utworze o realiach życia artysty, podkreślił satysfakcję płynącą z odkrywania nowych smaków czekolad. Do utworu powstał również teledysk, zawierający branding i product placement oraz materiały User Generated Content, powstałe podczas Festivalu SBM.

źródło: Lotte Wedel

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 10.11.2023
Aktualizacja: 10.11.2023