Wiceprezes Lotos Paliwa: Dostosowaliśmy się do nowych warunków

[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Nasza współpraca z dostawcami została dostosowana do obecnej sytuacji związanej z epidemią i naszych potrzeb. Wszyscy partnerzy działają w rygorze sanitarnym i nie mamy zakłóceń dostaw – mówi w specjalnym komentarzu do naszego Liderzy Rynku – Dostawcy dla stacji paliw – RAPORT 2021 Sebastian Bojemski, wiceprezes zarządu Lotos Paliwa.

Cały czas poszukujemy nowych pomysłów i realizujemy projekty rozwojowe z obecnymi oraz nowymi dostawcami. Większość upatruje szans wzrostu sprzedaży właśnie w kanale stacji paliw, dlatego z optymizmem patrzymy w przyszłość. Nie widzimy ograniczeń na rynku w dostępie do dostawców usług czy produktów. Jedynym ograniczeniem może być kwestia specyficznych potrzeb dla realizowanego projektu, odpowiednie doświadczenie oraz terminy realizacji.

Wybór dostawców uzależniony jest od kategorii produktowej oraz zakresu potrzeb. Wymagania względem dostawców w zakresie produktów i usług dokładnie określamy na etapie postępowania – wynikają one z doświadczenia oraz analizy potrzeb naszych Klientów i stacji paliw. Bierzemy pod uwagę dostępność produktów czy usług na rynku, tak aby strategia wyboru gwarantowała optymalne warunki współpracy i najwyższą jakość w okresie realizacji umowy.

Rzetelny dostawca to partner biznesowy, który posiada doświadczenie oraz współpracuje przy realizacji warunków umowy, potrafi się dostosować do aktualnych potrzeb, jest elastyczny i wspiera rozwój sprzedaży. Posiada nie tylko niezbędne zasoby i narzędzia do realizacji kontraktu, ale również wiedzę i kompetencje. Proponuje w trakcie realizacji umowy usprawnienia czy nowe narzędzia – działa jak partner, a nie zleceniobiorca.

Po wybuchu epidemii szybko i skutecznie dostosowaliśmy się do nowych warunków tak, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pracownikom, Partnerom biznesowym i Klientom oraz optymalnie zarządzać sprzedażą dobierając odpowiednie narzędzia i optymalizując kalendarz działań wspierających sprzedaż. Pandemia i wprowadzane w związku z nią obostrzenia miały wpływ na spadek mobilności Polaków, a co za tym idzie, zmniejszenie się liczby Klientów na stacjach.

Na przestrzeni minionego roku podejmowaliśmy jednak działania wspierające sprzedaż – od wprowadzenia środków ochrony osobistej po promocje mające na celu zachęcenie Klientów do odwiedzenia naszych stacji. Szczególnie w miesiącach letnich, jak i wczesną jesienią, kiedy epidemia miała mniejszą skalę, aktywnie wspieraliśmy sprzedaż paliw i oferty pozapaliwowej. To pozwoliło zbudować większą lojalność naszych klientów oraz pozyskać nowych, którzy chętnie do nas wracają, żeby zatankować dobrej jakości paliwo oraz spróbować nowości produktowych czy wypić ulubioną kawę.

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.