Wszystkie obszary sprzedaży

Udostępnij artykuł

Czytelnik znajdzie dane dotyczące zmian na polskim rynku stacji paliw. Ile obiektów przybyło, ile zakończyło działalność. W jakim tempie rozwijają się programy franczyzowe polskich i zagranicznych koncernów paliwowych. Jak radzą sobie niezależni operatorzy stacji.
Raport jest źródłem danych o sprzedaży detalicznej benzyny, oleju napędowego, autogazu oraz butli 11 kg oferowanych przez stacje paliw.

Ważnym elementem funkcjonowania stacji jest sprzedaż pozapaliwowa. Z roku na rok przynosi właścicielom coraz większe przychody. Dlatego opublikujemy dane dotyczące sprzedaży produktów FMCG w przystacyjnych sklepach. Najlepsi specjaliści skomentują dane o sprzedaży detalicznej olejów silnikowych, chemii, kosmetyków i akcesoriów motoryzacyjnych. W raporcie znajdą się informacje o rozwoju kącików gastronomicznych na stacjach paliw.

Raport jako jedyny zawiera dane o rynku myjni samochodowych w Polsce. To dynamicznie rozwijający się obszar działalności obiektów stacyjnych. 

Wydawcą raportu jest BROG Media Biznesu. To wiodąca firma komunikacji biznesowej w Polsce. Nasza usługi kierujemy do zarządów oraz menadżerów kierujących firm i instytucji działającymi na rynkach paliw i handlu detalicznego, rynku horeca oraz ochrony zdrowia i usług medycznych.

Pobierz pełną wersję raportu Stacje Paliw – sprzedaż detaliczna 2010

Opublikowano: 09.06.2010
Aktualizacja: 09.06.2010