Żubr prezentuje ofertę alkoholi smakowych

Współcześni konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole smakowe. W bieżącym roku sprzedaż w tej kategorii wzrosła o 10,4 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (61 008 tys. litrów vs 55 275 tys. litrów w 2017 roku[1]). Co więcej, w przypadku tego segmentu popularnością cieszą się mniejsze formaty. Z danych agencji badawczej Nielsen wynika, że pojemności 100 ml oraz 200 ml stanowią 51 proc. wolumenu i ciągle rośnie dynamika ich sprzedaży. W 2017 roku sprzedało się 29 448 tys. litrów alkoholi smakowych w mniejszych formatach, a w bieżącym roku już o 14 proc. więcej[2].

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
  NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!

link do aktualnego numeru: CZERWIEC

Marka ekonomiczna Żubr jest doceniana przez konsumentów ze względu na jakość oraz konkurencyjną cenę produktu. W bieżącym roku odniosła ona ogromny sukces i jest obecnie brandem z największym wzrostem wolumenu w segmencie ekonomicznym. Sprzedaż produktu w bieżącym roku wzrosła aż o 57 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku[3]. W związku z dynamicznym rozwojem, marka Żubr rozszerza swoje portfolio o dwa, popularne wśród konsumentów warianty smakowe – Żubr Cytrynowy oraz Żubr Wiśniowy. Dzięki naturalnym składnikom oraz orzeźwiającym smakom te nowości idealnie sprawdzą się w okresie wakacyjnym.  

Nowe produkty marki Żubr to nowatorskie rozwiązanie w segmencie alkoholi ekonomicznych, który zdominowany jest przez warianty czyste. Wersje smakowe bazujące na popularnych smakach wiśni oraz cytryny z pewnością trafią w gusta odbiorców marki i umożliwią dotarcie z ofertą do nowych konsumentów.

[1] Stock Polska za Nielsen, w rynku cała Polska z dyskontami, panel handlu detalicznego, sprzedaż wolumenowa, okres kwiecień 2015 – marzec 2018
[2] Stock Polska za Nielsen, w rynku cała Polska z dyskontami, panel handlu detalicznego, sprzedaż wolumenowa, okres kwiecień 2015 – marzec 2018
[3] Stock Polska za Nielsen, w rynku cała Polska z dyskontami, panel handlu detalicznego, sprzedaż wolumenowa, okres kwiecień 2015 – marzec 2018